Sportsgutten Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hva tenker dere? Han bør virkelig satses på. Beste juniorspilleren til Manchester sitt juniorlag. Valgte å gå helt og fult til molde for han var redd for å ikke bli satset på. Nå kommer han til Cardiff med Ole Gunnar som sjef. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Jeg har troa. Føler han har noe unikt. Kanskje han ikke blir verdensstjerne, men jeg føler han kan nå opp som norges beste noensinne hvertfall. Sykt spent på han og Eikrem i Cardiff. Jeg er Cardiff-fan om dagen. Edit: Navnet hans staves Dæhli forresten. Endret 12. januar 2014 av jonastra Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor tar vi ikke dette i Cardiff-tråden? Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har troa. Føler han har noe unikt. Kanskje han ikke blir verdensstjerne, men jeg føler han kan nå opp som norges beste noensinne hvertfall. Sykt spent på han og Eikrem i Cardiff. Jeg er Cardiff-fan om dagen. Edit: Navnet hans staves Dæhli forresten. Ja, enig med deg. Dæhli virker som en ekstremt lovende spiller, og jeg gleder meg til å se mer av han i fremtiden. Dette kan bli stort. Hvorfor tar vi ikke dette i Cardiff-tråden? Jeg ville ha en egen tråd om Dæhli, jeg vil se og høre hva folk mener i fremtiden om han. Følte det ble det riktige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå