davidendvd Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Fann ikke rett tema til dette spørsmålet så jeg valgte hobbyer. Uansett, tro det eller ikke men jeg elsker Å få ekstreme drømmer. Det er noe med marerittene mine som jeg virkelig liker. Spesielt når jeg våkner. Finnes det noen måte å få mareritt med vilje på ? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Sørg for at du i løpet av dagen går rundt og er mest mulig stresset og redd. Kjøp deg noen giftige slanger, slipp dem løs i huset ditt, slukk alle lys og kos deg. I tillegg kan det være lurt å lage en hjemmeside hvor du poster bilder av alle dine verdisaker, skriver at du er bortreist og legger ved adressen. Skal du ut på biltur kan det hjelpe på frykten å kun kjøre med én hjulbolt på hvert hjul, og den kan gjerne løsnes litt i tillegg. Lenke til kommentar
06855885447 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Jeg tror det du liker er adrenalinkick. Da kan ekstremsport være bra :-) Finnes måter å få mye mareritt på, men det er ofte usunt det som må til. Endret 6. februar 2014 av jadaimorgen Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Har hørt at å bruke nikotinplaster, gjerne noen sterke, før man legger seg, vil gi en mareritt, har aldri testet selv da. Kanskje google dat shizz? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Har hørt at du får mareritt hvis du spiser deg skikkelig mett like før di legger deg. Vet ikke om det er en myte, men det er vel bare å teste ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Badesalt dopet. Da kan du ha mareritt mens du er våken! Du blir gal, tror folkene rundt deg er demoner, spøkelser etc. Det kommer nok til å bli den sykeste drømmen i ditt liv, men det blir nok ikke en like god opplevelse, for du våkner ikke plutselig opp i sengen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå