audi-o-fil Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg har en Compaq Presario CQ61-414E0 laptop som er helt død. Når jeg setter i ladepluggen i laptopen, så blinker det 3 ganger i de 3 lysdiodene i fronten av pc'n, og en liten lysdiode ved ladepluggen lyser i ca 4-5 sekunder. Når jeg trykker på Power-knappen så blinker det 3 ganger igjen i de 3 lysdiodene i fronten. Ellers er laptopen helt død. Er det noen som har peiling på hva som er feil? Er det hovedkortet som har tatt kvelden? Har prøvd å lade batteriet over natta uten at det er noen forskjell. Har også prøvd å starte laptopen uten batteri, men med laderen stående i, men fremdeles samme symptomer. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg har en Compaq Presario CQ61-414E0 laptop som er helt død. Når jeg setter i ladepluggen i laptopen, så blinker det 3 ganger i de 3 lysdiodene i fronten av pc'n, og en liten lysdiode ved ladepluggen lyser i ca 4-5 sekunder. Når jeg trykker på Power-knappen så blinker det 3 ganger igjen i de 3 lysdiodene i fronten. Ellers er laptopen helt død. Er det noen som har peiling på hva som er feil? Er det hovedkortet som har tatt kvelden? Har prøvd å lade batteriet over natta uten at det er noen forskjell. Har også prøvd å starte laptopen uten batteri, men med laderen stående i, men fremdeles samme symptomer. Ser ut som laderen er dårlig? http://forum.notebookreview.com/hp-compaq-presario-g-series-mini-notebooks/522471-3-lights-flashing-wont-turn-please-help.html Lenke til kommentar
audi-o-fil Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg har en Compaq Presario CQ61-414E0 laptop som er helt død. Når jeg setter i ladepluggen i laptopen, så blinker det 3 ganger i de 3 lysdiodene i fronten av pc'n, og en liten lysdiode ved ladepluggen lyser i ca 4-5 sekunder. Når jeg trykker på Power-knappen så blinker det 3 ganger igjen i de 3 lysdiodene i fronten. Ellers er laptopen helt død. Er det noen som har peiling på hva som er feil? Er det hovedkortet som har tatt kvelden? Har prøvd å lade batteriet over natta uten at det er noen forskjell. Har også prøvd å starte laptopen uten batteri, men med laderen stående i, men fremdeles samme symptomer. Ser ut som laderen er dårlig? http://forum.notebookreview.com/hp-compaq-presario-g-series-mini-notebooks/522471-3-lights-flashing-wont-turn-please-help.html Jeg har også prøvd å lade med en annen lader, men samme symptomer da også. Jeg sjekket den linken, og den sida der har jeg også funnet før. Etter å ha lest den sida, så hadde jeg et håp om at den andre laderen skulle funke, men dessverre ble resultatet det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå