233995 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Når jeg spiller radio, eller film fra internett. Bli dette da lagret midlirtidig på min pc? evt hvor? kult med tips:)takker:) Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sjekk Temporary Internet Files - Settings - View Files. Der vil det vel dukke opp litt av hvert. Sorter på størrelse eller dato, så blir det lettere å holde oversikt. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Når jeg spiller radio, eller film fra internett. Bli dette da lagret midlirtidig på min pc? evt hvor? kult med tips:)takker:) Nei! Om du streamer film eller radio blir det IKKE lagret på harddisken din. Det at det bufferer er det at det blir hentet ned noen sekunder til minnet ditt og det blir borte når du avslutter programmet! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er faktisk helt avhengig av hvilket program man bruker til å spille av materialet, og hvilke rettigheter materialet sendes med. Enkelte Quicktime-streams kan lagres på harddisken hvis man har rettigheter til å gjøre det, men ja; de aller fleste streams fra internett er nettopp det - streams. Man kan selvsagt benytte seg av en stream-recorder, hvis det er det man vil oppnå, men dette vil i de aller fleste tilfellene være ulovlig, så det vil jeg ikke anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå