xtyfoonx Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei jeg har Logitech G430 og Logitech G710+. Jeg kom med et uhell borti knappen slik at jeg avinstallerte gaming softwaren til disse headsettene. Jeg skulle til å laste den ned igjen men da stoppet den helt opp og hele pcen stoppet opp slik at jeg måte skru av pcen. Jeg har prøvd administrator og jeg har ikke noe Razer relatert innpå pcen. Noen som vet hva som er feilen? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei jeg har Logitech G430 og Logitech G710+. Jeg kom med et uhell borti knappen slik at jeg avinstallerte gaming softwaren til disse headsettene. Jeg skulle til å laste den ned igjen men da stoppet den helt opp og hele pcen stoppet opp slik at jeg måte skru av pcen. Jeg har prøvd administrator og jeg har ikke noe Razer relatert innpå pcen. Noen som vet hva som er feilen? Hvilken knapp kom du borti, sa du? Den store røde som fører til at maskinen selvdestruerer? Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Hvilken knapp kom du borti, sa du? Den store røde som fører til at maskinen selvdestruerer? Heh nei. Det høres kanskje litt merkeligt ut men jeg var på avinstalleringsprogrammet fordi jeg skulle avinsallere noe og da holdt jeg over logtiech softwaren så stod det Avinstaller/endre. Jeg har hatt litt probglemer med den så jeg tenkte hvis jeg trykte på den så kanskje kunne jeg endre på de problemene men det som hendte var at den ble avinstallert. Og jeg får ikke lastet den ned igjen. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Kjør en runde med CCleaner og la den fikse registry errors. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Kjør en runde med CCleaner og la den fikse registry errors. EDIT: fant det. Men hva trykker jeg på for å finne registry errors? er det bare å trykke kjør ccleaner? Hvis jeg trykker Kjør cleaner så slettes alle disse filene. Vill det påvirke pcen noe ? er det bra? Endret 12. januar 2014 av xtyfoonx Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Ja, bare slett det. Er jo bare rot, altså midlertidige filer og internet cache osv som blir liggende igjen og tar opp en god del plass på PC-en din over tid. Her finner du registry error greia. Endret 12. januar 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Ja, bare slett det. Er jo bare rot, altså midlertidige filer og internet cache osv som blir liggende igjen og tar opp en god del plass på PC-en din over tid. Her finner du registry error greia. Det funka når jeg reset alt!. Takk skal du ha.! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå