AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei, diskusjon.Jeg har aldri fingra før og heller aldri fått en orgasme før.Men jeg har hatt sex flere ganger med kjærsten. Selv til å ha sex med han så vil jeg gjerne få en orgasme. Vi har hatt oss minst 10 ganger nå så jeg føler det er på tide. Hvordan kan jeg lettere få en orgasme? Jeg nekter å tro det er han sin feil, han er verdens deiligste fyr og jeg blir våt som en foss av å bare se på han. Noen tips om hvordan man kan få det? Hadde blitt veldig glad for respons Anonymous poster hash: f887f...bfa Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Om du aldri har fingra før er det ikkje sikkert du kjenner din eigen kropp godt nok til at du veit kva som skal til for å få orgasme. Du har ikkje opplevd ein vaginal orgasme, men det finnes fleire måter du kan oppnå orgamse på, blandt anna ved å stimulere klitoris. Eg vil anbefalle at du sjekker denne tråden: Vaginaguiden, den nye og forbedrede 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Er han din første? Uansett, det første du burde gjøre er å bli bedre kjent med kroppen din. Ingen her kan si hva du liker. Selvfølgelig kan man dra frem eksempler som de fleste får orgasme av, f.eks massere klitten, men det er du som må finne ut hva kroppen din virkelig responderer bra på. Hvorfor tar du ikke på deg selv? Hvordan skal han kunne gi deg orgasme hvis ingen av dere vet hva som funker? Er ikke alle som klarer å komme bare av inn og ut-sex. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Du bør prøve å finneug hvordan du fungerer selv også. Tenker du at det er vanskelig å få? Hva gjør dere? Masserer han klitoris? Veldig mange er avhengig av dette for å få det tio. Prøv gjerne med vibrator/bullet. Er bare å lese guiden, som noen har foreslått over og si fra om det er mer du lurer på. For meg tok det årevis og mange ligg før jeg endelig fikk orgasme og da var det på grunn av en vibrator. Om dusjen har bra trykk, så kan du prøve å holde strålen mot klitoris også. Hold den på et punkt hvor det gjør gost. Hold den der til det blir uutholdelig og så litt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg