Gå til innhold

Blir logget av PSN hele tiden

Bliv1n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gamer black ops og opplever vel dette 1 gang i uka eller bare en gang i mnd. Så ikke på et halvt år.
En venn av meg har vært mye plaget av dette, men han sa det var ustabilt nett som var grunnen. Om du har ustabilt eller sitter langt ifra ruteren så du bare har ok signal og kan bli svakt ofte eller noe kan jo det være årsaken.
Nettet er jo heller ikke like stabilt hele året.

Lenke til kommentar

Har PC og mobil på samme nettet, alt er bra der. PS3-en er koblet til med kabel, og det er korte avstander. Opplevere at dette skjer rett etter en runde er ferdig/når nytt brett laster inn. Særdeles irriterende, har skjedd 10 ganger idag...

Lenke til kommentar

Har PC og mobil på samme nettet, alt er bra der. PS3-en er koblet til med kabel, og det er korte avstander. Opplevere at dette skjer rett etter en runde er ferdig/når nytt brett laster inn. Særdeles irriterende, har skjedd 10 ganger idag...

Hvilken bredbåndslevrandør har du?

Jeg hadde noe av det samme problemet når jeg spilte BF: Bad Company 2 online. Hver eneste gang jeg startet å spille så ble jeg alltid kastet ut av spillet etter 10-15 minutter uten unntak, men det gjalt stort sett første runden, etter det så kunne jeg holde på i flere timer uten at noe skjedde.

Avsluttet jeg spillet og startet på nytt så ble jeg kastet ut, på den tiden hadde jeg bredbånd fra NGT. Byttet til altibox, da ble problemet borte for meg.

Lenke til kommentar

Hvilken bredbåndslevrandør har du?

Jeg hadde noe av det samme problemet når jeg spilte BF: Bad Company 2 online. Hver eneste gang jeg startet å spille så ble jeg alltid kastet ut av spillet etter 10-15 minutter uten unntak, men det gjalt stort sett første runden, etter det så kunne jeg holde på i flere timer uten at noe skjedde.

Avsluttet jeg spillet og startet på nytt så ble jeg kastet ut, på den tiden hadde jeg bredbånd fra NGT. Byttet til altibox, da ble problemet borte for meg.

jeg har selv hatt NGT som internettleverandør i 2-3 år og har aldri hatt noen form for slike problemer....

Bruk portforward.com for å sette opp ruter evt modem, så slipper man å skifte internettleverandør....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...