Hellemyr Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei. Har plugget inn en ny hhd 2TB disk som jeg ikke får formatert. Etter litt googling ender jeg opp i computer managment, og disk managment, hvor jeg bare et et høyreklikk unna å formatere, men finner ikke disken min her.. Så etter litt mer googling var det en fra Tom's hardware som kom opp med dette Yes, unplug the SSD first, then boot with the installation DVD, rest is pretty self explanatory.When you come to drive partitioning page, just create partition/s with your desired number, then exit the setup. Turn off the PC, plug the SSD, boot up the PC, enter BIOS, and make the SSD as first bootable device, save and exit(F10 button).That's all. Now you will have both SSD and HDD in "Computer"Good luck. Prøvde dette også, men ble møtt av denne Så nå må jeg ha litt hjelp av dere, takk :] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ser du har Disk 1 i Disk Management, den er 2 TB. Den er allerede initialisert, som Dynamic. Høyreklikk på den så du får en meny. Har du et valg som sier "Convert to Basic disk" eller lignende? Da gjør du det. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Det fikk jeg gjort, og neste steg? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Høyreklikk på den andre delen (den svarte). Fra menyen velger du å lage nytt volum. Derfra går det av seg selv? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Regner med dette må bli bra! Takk så mye for kjapp og god hjelp! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Da setter vi den til 'Løst' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå