Gå til innhold

Bør jeg kjøpe SE T610 eller Nokia 7250?

Sfinx

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hva jeg burde kjøpe av de to tlfene..

7250 er jo mye dyrere enn T610..

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig 7250 da? Helt ny? Med abonnemant da såklart..

Spacewold har jo tilbud på T610 der.. 1298kr med abonnemant..

Tror ikke jeg får 7250 mye under 3000 med abonemant nå om dagen..

-Sfinx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
T610 er billigere og gir deg egentlig mer for pengene.

Egentlig? Den gir deg MYE mer for pengene:

Du slipper et horete utseende

Bluetooth

mms (nokia 7250 har støtte for en liten del av mms, ikke fullstendig mms)

Bedre skjerm (vet ikke åssen 7250 er vs. T610 i solys, men T610 sin er betraktlig større og bedre farger)

Det var bare noen grunner ;)

Lenke til kommentar
Kameraten min har en SE T610. Jeg har selv en Panasonic GD87. Vi sammenligna kameraet og SE T610 sitt kamera er kjempe dårlig!! Kameraet mitt var mye bedre i mørke og lyse omgivelser. Så hvis du vil han en mobil med bra kamera, så ikke sats på SE T610!

Da burde han heller ikke satse på Panasonic GD87! det kamera som er der eier jo ikke oppløsning! egner seg KUN til mms, ikke noe mer!

Skal man ha kamera med bra bildekvalitet så må man ty til mobil med innebygd kamera (og de mobilene må være STORE for at det sjak vøre noe kvalitet!), eller sånn klump du fester på enden....

PS. Nå får man blitz til Sony ericsson T610 ;)

Lenke til kommentar

hvis du liker Panasonic GD87 så vent en måned for da kommer oppfølgeren X70, mindre lekrerre og bedre kamera og skjerm i prisen på rundt 4500 kr i butikken er det MED BLÅTANN handsett, prisverd altså...

Du må huske at t610 er nyere enn gd87 før du begynner å kritisere :p , gd87 var en av de første kamertelefonene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...