Kim Kråkenes Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Avaldsnes under himmelen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Mektig, flott bilde !! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Bra komp, og et veldig fint bilde! Lenke til kommentar
Kim Kråkenes Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Himmelen kan lage mye dramatikk, men jeg kjørte forbi der noen uker senere på morningen, og da ble jeg helt overveldet av stemningen der. Mørke truende skyer og solen i le, som lagde de vakreste stråler på kirken som jeg har sett til nå. Ut av bilen og tenkte dette kommer til å bli årets skudd for min del. Til min store frustrasjon var det ikke strøm igjen til et eneste bilde, og jeg måtte virkelig kjempe hele dagen for å holde meg i noenlunde positiv figur for mine kolleger på jobben. Vel livet går videre, og jeg har nå 2 batteri Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 DAGENS BILDE: Dystert, uhyggelig og ikke minst dramatisk. Størrelsesforholdet mellom de enorme skyene og den tilsynelatende miniatyrkirka gir hele bildet et noe klaustrofobisk, truende preg. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei, Kim Kråkenes. Gratulerer så mye med "Dagens bilde"" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg