Veritæs Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 går det an å innstallere noe i etter tid? Til engelsk eller norsk? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei, du får nok holde deg til svensk. Du kan sette tastatur og slikt til norsk, men det er alt. Skal du ha norsk windows, må du reinstallere. Det lureste hadde vel vært å kjøpe en norsk 200, når du først var i farten? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du kan jo prøve å laste ned "Funksjoner for flere språk" fra Windows Update, men jeg vil ikke tror det vil hjelpe stort Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei, du får nok holde deg til svensk. Du kan sette tastatur og slikt til norsk, men det er alt. Skal du ha norsk windows, må du reinstallere. Det lureste hadde vel vært å kjøpe en norsk 200, når du først var i farten? Dette er IKKE helt rett nei, det finnes noe som heter language pack til windows 2000. Med den kan du installere hvilket språk som helst, uansett hvilken språkversjon du har av windows 2000. Dette vet jeg da jeg nylig har brukt denne pakken. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Finnest det for Windows Xp PRO (engelsk) og? skulle gjerne hatt det til norsk :smile: Hvor finner jeg den isåfall? microsoft.com (har ikke funne noe der enda ) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Okidoki- hvis du har link til language packs for operativsystemet, og ikke bare Office og IE, så vil jeg svært gjerne ha den... Jobber for tiden med å gå gjennom bedriftens abbonement fra MSDN, og den pakken inneholder det meste. Kan ikke huske å ha sett slike language packs som du snakker om for operativsystemet. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Okidoki- hvis du har link til language packs for operativsystemet, og ikke bare Office og IE, så vil jeg svært gjerne ha den... Jobber for tiden med å gå gjennom bedriftens abbonement fra MSDN, og den pakken inneholder det meste. Kan ikke huske å ha sett slike language packs som du snakker om for operativsystemet. Hmm, høres rart ut... vi har det på jobben er 99% sikker, mener det var på en grønn msdn cd. Kan sjekke det i morra hvis jeg husker på det. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvis det finnes language packs for operativsystemet, hvorfor har jeg da brukt en halv dag på å kaste Win200 CD- plater på svensk, dansk, hebraisk, kinesisk, polsk .... møkkajobb! :smile: Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvis det finnes language packs for operativsystemet, hvorfor har jeg da brukt en halv dag på å kaste Win200 CD- plater på svensk, dansk, hebraisk, kinesisk, polsk .... møkkajobb! :smile: Tjohopp, nå har jeg sjekket det opp. Resultatet var en CD som hette: Windows 2000 MultiLanguage Version Disc3 Denne CD'en er fra Januar 2001, og har CD- nummer 0015 i MSDN samlingen. Og det var faktisk på en grønn CD. Håper du finner den den er genial... Edit: Må vel nesten bare skryte litt av at jeg husket på dette Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Bøyer meg i støvet i retning "klisterhjerneguy"! Respekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå