Gå til innhold

Forsvunnet spill

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Jeg har Crysis 3. Jeg har også Tomb Raider. Crysis er fra en Ungarsk forhandler (IKKE illegal, fullt legalt), tombraider er fra Spaceworld Norge. Jeg har aktiver Crysis 3 i Ungarn, avinstallerte det og installerte det igjen i Norge i begynnelsen av Januar, installasjonen var fullført og spillet var vist fram på minn spillbibliotek (tror jeg). Kunne ikke bruke det til jeg fikk en ny PC nå i Jul. Nå avinstallerte jeg Crysis 3 fra dataen min, men da jeg logger inn på Origin på min nye PC så kan jeg ikke se Crysis 3. Jeg begynner å installere spillet på nytt legger inn koden som jeg har fått i esken. "Denne koden er allerede brukt på en annen datamaskin" Kan det skje at jeg har vært dum nok til at jeg brukte en annen konto som jeg har glemt? :green:

Samme problem med Tom Raider Spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, koder kan kun registreres en gang, så om du har fått 'godkjent' koden en gang før vil jeg ikke anse det som sannsynlig at noen andre har tatt den (for det skal ikke være mulig).

Om du har registrert den på en annen Origin-konto er det vel strengt tatt bare du selv som kan svare på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...