kenpet Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei! Sikkert et veldig dumt spørsmål. Men hvor sitter disklampa på PC'en? Søker på Google, men finner liksom ingenting. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 ja dette er et dumt spørsmål. nå i nyere tid pga design er det ikke sikkert laptopen din i det hele tatt har slikt. HP sine midt-på-treet laptoper har diskLED'en på siden av laptopen, ASUS'en min har dem foran på venstre side, litt under fronten, og jeg vet mac har ikke slikt i det hele tatt. Du nevner jo heller ikke hvaslags laptop du har, for synsk er jeg ikke Lenke til kommentar
kenpet Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Hehe, burde kanskje ha nevnt. Er en Dell Latitude e7420. Og hva betyr det hvis den lampa lyser? Er det noe problemer med harddisken? Takk for svar. Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 de betyr bare at den jobber. ikke farlig Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Denne disklampen betyr at harddisken jobber, og på de fleste bærbare maskinene jeg har hatt så har denne ligget på hjørnet av maskinen. Da gjerne venstere hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå