Xarus Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 heei, mann på 23 år her med skjeve hornhinner og langsynhet. Har forresten briller og sitter mye på pcn når jeg er på jobb og når jeg kommer hjem fra jobb! Har hatt litt sykdom i jula (bihulebetennnelse) og har hatt mange dårlige dager med hodepine, trykk i hodet, vondt i nakke, og ikke minst øyne! Nå virker deet som selve hodetpinen og trykket forsvinner litt, men har fortsatt vondt i øynene, føler meg trett, klarer ikke å fokusere blikket og svimmelhet kanskje spesielt foran skjermen.. Føler det er litt bedre når jeg ikke er på pcn, men trodde at det var betennelsa som gjorde det.. Har bestilt time til opptiker for å ta en titt på øynene så skal jeg høre litt hva de mener. Er snart 1,5 år siden jeg henta ut nye briller, så synes det er rart om synet har blitt dårligere.. hva mener dere? Burde vell roe ned bruken hjemme kanskje, men rekner med det bare er en fase.. har alltid sittet mye foran skjermen liksom, så hvorfor akkurat nå? Burde jeg skaffe databriller? funker databriller? mvh peter Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Er snart 1,5 år siden jeg henta ut nye briller, så synes det er rart om synet har blitt dårligere..Det er ikke rart. Jeg tror ikke du trenger databriller. Men kanskje nye briller. Og ta en pause like før det blir ubehagelig. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 veldig sant det, mulig jeg har overdrevet databruken. Burde roe ned, og det vil jeg gjøre.. Var til opptikker og må ha nye briller ja, har begynt å skjele med øya-.- har altså blitt skjeløyd! Fant en litt snodig artikkel på nettet som jeg føler meg litt truffet av.. http://www.vl.no/samfunn/denne-artikkelen-kan-gjore-deg-skjeloyd/ hva tror dere? mulig årsak? mvh peter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå