evenb0302 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei! Mitt anlegg fra LG har en funksjon som heter Bluetooth pairing, hvor du parrer hjemmekinoen med f.eks en iPad eller Laptop over bluetooth, og kan da streame all musikk fra enheten til hjemmekinoen. Dette funker veldig fint på ipaden, men jeg har større problemer på laptopen. Laptopen klarer fint å finne hjemmekinoen som enhet, og ser ikke ut til at det er noe problem, men jeg klarer ikke å finne paringsfunksjon i windows, eller det å koble til. Hvordan velger jeg LG-enheten og kobler til den? På hjemmekinoen står det ikke at noe er tilkoblet. Har forresten prøvd google først Takker for svar. Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Løste problemet! Trengte bare å installere/oppdatere bluetooth-softwaren som lå på pcen. Hvis noen andre har samme problem.http://h10010.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-81348-1&cc=us&dlc=en&docname=c01948661&lc=en&swlinkmsg=300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå