grovetussen Skrevet 11. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 Hei, skal på utklednings-fest neste helg, skal være lege da temaet omhandler sykehus. Har fått tak i frakk, ID-holder, men skulle hatt noe som ser "ekte" ut ved første øyekast, som f.eks disse. Noen som kan lage noe sånt? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 Design, print ut og laminér. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 Design, print ut og laminér. Har bare paint og er helt ubrukelig på det. Kanskje jeg kjenner noen som er god på photoshop, takk for tipset. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Burde gå fint an å fikse noe slikt i paint. Ikke noe problem det vil jeg si. Det som kan bli vrient er å få med det bilde så perfekt da. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Burde gå fint an å fikse noe slikt i paint. Ikke noe problem det vil jeg si. Det som kan bli vrient er å få med det bilde så perfekt da. Det er ikke bare-bare å få til noe slikt noe i paint. Sist jeg brukte/prøvde dette hadde programmet mange begrensninger for å kunne si at en slik oppgave ikke ville være noen problemer. Viss du har noen i nærområdet ditt som driver å lager dekor eventuelt noen som driver å lager hjemmesider o.l. har disse trolig verktøyen(e) og kunnskapen til å få til dette. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Fikk hjelp, og det ble faktisk ganske kult, nå må jeg bare få laminert det, men tror vi har sånn maskin på jobben.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2014 Håper du blir fornøyd da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå