Nerden96 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei! Jeg har en GTX 780 og kjøpe den i perioden (11. November) da vi får tre gratis spill med i kjøpet. Jeg lurer på hvor man kan finne de spillene og hvor er det man finner koden for å få de spillene. Takker for svar Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Det står på kupongen du fikk med. Men Nvidias code game redemption sider er nede. Har prøvd å få spillet mitt hele uka. Lenke til kommentar
Nerden96 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg har ikke fått eller ikke som jeg vet om, en kupong. Kortet er kjøpt hos netonnet. Lenke til kommentar
Nerden96 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Nei så latterlig, fant det. Man må utfylle et eget skjema hos netonnet for å få kupongen som blir sendt seperat i posten. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Kan gå å fylle inn på Steam om du har det, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå