e.hansen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nå vet jeg ikke hvor i Norge du bor, men i min erfaring har Norge egentlig ganske bra nett! Og ifølge netindex.com (statistikk fra speedtest.net) er gjennomsnittet i EU 21.85Mbps, og det norske gjennomsnittet er 24.22Mbps. Personlig bor jeg i en studenthybel i Oslo og har 100/100 fibernett, og det samme har foreldrene mine tilgang til der de bor (tettsted med ca 6k innbyggere).. Såå.. I min erfaring - med mindre man bor veldig isolert har man stort sett tilgang på relativt godt nett her i Norge :-) Jeg bor i Oslo, men får bare ca 5/0,6Mbps ADSL. Jeg kjørte testen nå så nå gikk sikkert snittet for Norge ned Jeg vil også tro at de som bruker speedtest.net osv. er de som har fått raskt nett og vil teste hva dette duger. For meg blir det for deprimerende å kjøre en slik test... Lenke til kommentar
oczer Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Istedet for å bruke penger på høyere oppløsning hadde jeg gjerne sett at de brukte tiden på å legge til litt nyere titler. Må si at jeg var ekstremt skuffet over utvalget på netflix Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Istedet for å bruke penger på høyere oppløsning hadde jeg gjerne sett at de brukte tiden på å legge til litt nyere titler. Må si at jeg var ekstremt skuffet over utvalget på netflix Foreslår at du lester tråden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå