HelloKjersti Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Vil du vinne en fantastisk opplevelsesreise og leke med nytt fotoutstyr?Konkurranse: Vinn fototur til Svalbard Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Da burde det vel ikke stå "Telefon (Valgfritt)", vel? Flott konkurranse!! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Merk: For å delta må du være 18 år, ha mulighet til å ta deg fri 10.-12. februar og ha tilgang på godt med klær. Svalbard i februar kan bli nokså kjølig. Det er ofte at personer "selger" denne type premien, burde kanskje nevne om det er mulig eller ei. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Da burde det vel ikke stå "Telefon (Valgfritt)", vel? Flott konkurranse!! Jeg vet, men svarskjemaet er autogenerert. :/ Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 wow.. flott premie. Lykke til, og "god tur" til den som vinner. Håper virkelig det blir en av forumets bidragsytere. Ikke jeg, for jeg vil ikke til Svalbard, så jeg deltar ikke. 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Det er ofte at personer "selger" denne type premien, burde kanskje nevne om det er mulig eller ei. Premien er personlig, derav "du må kunne ta deg fri". Olympus trenger navn og informasjon om vinneren relativt raskt, så det er derfor vi ber om telefonnummer, nettopp for å kjapt få bekreftet om personen som trekkes ut har mulighet til å dra. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ingen av alternativene på spørsmål 3 er riktige. Men jeg huket av det som var nærmest Lenke til kommentar
OnlySniffy Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Burde jo ha vist at over 18 regelen var her ja... Endret 11. januar 2014 av OnlySniffy Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ingen av alternativene på spørsmål 3 er riktige. Men jeg huket av det som var nærmest Jeez. Facepalm* Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 wow.. flott premie. Lykke til, og "god tur" til den som vinner. Håper virkelig det blir en av forumets bidragsytere. Ikke jeg, for jeg vil ikke til Svalbard, så jeg deltar ikke. Jeg vil til Svalbard, men ikke midt i februar! Hvorfor kan ikke de ha turen nærmere våren? Når det er lyst der, jeg gir no faen i nordlyset Jeg har sett nordlys under hele oppveksten og jeg har ennå til gode til å se et bilde som ligner på det bildet jeg har av nordlyset i hodet. 70,66 grader nord FTW! Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Svalbard er selve drømmemålet. Skulle jeg vinne tar jeg meg fri, det er helt udiskutabelt. Vinner jeg ikke, og det er vel helst det som (ikke) skjer, kommer jeg 100% sikkert til å reise en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg vil til Svalbard, men ikke midt i februar! Hvorfor kan ikke de ha turen nærmere våren? Når det er lyst der, jeg gir no faen i nordlyset Jeg har sett nordlys under hele oppveksten og jeg har ennå til gode til å se et bilde som ligner på det bildet jeg har av nordlyset i hodet. 70,66 grader nord FTW! jo, kanskje da, når det ikke er vinter. 70,66 er vel Hammerfest, eller like langt nord iallefall. Selv er jeg ikke så langt nord. 70,16 ifølge yr.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+cvbsfgh Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Utrolig flott konkurranse! Kult med en annerledes konkurranse og premie ^_^ Svalbard er en destinasjon som har vært på drømmelista i mange år. Lykke til til alle som deltar Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Vinner jeg noe hvis jeg har rett i at det er Olympus OM-D E-M10 som blir med på turen ? Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 jo, kanskje da, når det ikke er vinter. 70,66 er vel Hammerfest, eller like langt nord iallefall. Selv er jeg ikke så langt nord. 70,16 ifølge yr.no Det er jo vinter store deler av året, så det er ikke så lett å unngå I hvert fall etter min definisjon av vinter. Det som er litt ekstra tøft med å dra opp rett før sola vender tilbake, er det blå lyset. Jeg fikk noen timer med det sist og det var veldig fascinerende å fotografere. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Tar gjerne turen, om ikka annet enn for å få prøvd en OM-D E-M10... Lenke til kommentar
Herrolsen Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Wæøæ! Fikk ikke med telefonnr!! HJELP MEG! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Det er jo vinter store deler av året, så det er ikke så lett å unngå I hvert fall etter min definisjon av vinter. Det som er litt ekstra tøft med å dra opp rett før sola vender tilbake, er det blå lyset. Jeg fikk noen timer med det sist og det var veldig fascinerende å fotografere. Vi har også det blå lyset. Men hvis vi legger ut et bilde med det så sier folk at vi har feil WB på kameraet. Endret 11. januar 2014 av pybalto Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Premien er personlig, derav "du må kunne ta deg fri". Olympus trenger navn og informasjon om vinneren relativt raskt, så det er derfor vi ber om telefonnummer, nettopp for å kjapt få bekreftet om personen som trekkes ut har mulighet til å dra. De fleste vil svare på epost ganske fort også. Jeg "glemte" tlf, da det sto valgfritt. Hvordan er det å eventuelt ta med seg sin significant other om man vinner? Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 De fleste vil svare på epost ganske fort også. Jeg "glemte" tlf, da det sto valgfritt. Hvordan er det å eventuelt ta med seg sin significant other om man vinner? Vi har hatt noen dårlige erfaringer med at det kan ta lang tid å få svar per epost, derfor dobbeltsikrer vi oss denne gangen. Til vanlig holder epost i massevis. Premien er for én, om man eventuelt kan betale for å ta med en til må man i så fall spørre Olympus om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg