Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp, kaffe holderen min er ødelagt!

|SeVen|

Anbefalte innlegg

Dette komme ikke fra dette forumet. Men noe jeg opplevde ved å jobbe på teknisk support i et datafirma.

En pensjonist hadde kjøpt en datamaskin hos elkjøp. Han ringte oss og sa han hadde et problem å melde fra om. "kaffeholderen" hans var ødelagt! Lo :lol: meg skakk da han fortalte at holderen ikke ville gå inn i kassa igjen fordi den var bøyd. Trodde 1. at det var en som kødda med oss og tok det ikke så veldig seriøst der og da, men skjønte fort at han mente alvor. hehe....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette komme ikke fra dette forumet. Men noe jeg opplevde ved å jobbe på teknisk support i et datafirma.

En pensjonist hadde kjøpt en datamaskin hos elkjøp. Han ringte oss og sa han hadde et problem å melde fra om. "kaffeholderen" hans var ødelagt! Lo :lol: meg skakk da han fortalte at holderen ikke ville gå inn i kassa igjen fordi den var bøyd. Trodde 1. at det var en som kødda med oss og tok det ikke så veldig seriøst der og da, men skjønte fort at han mente alvor. hehe....

Det er en vandrehistorie jeg har hørt før; en eller annen idiot som tror at CD-ROM spilleren er en kaffekoppholder ( :o ) og ringer til supporten for å klage. Jeg trodde ærlig talt ikke at det gikk an å være så dum!

Lenke til kommentar

Det er en vandrehistorie jeg har hørt før; en eller annen idiot som tror at CD-ROM spilleren er en kaffekoppholder ( :o ) og ringer til supporten for å klage. Jeg trodde ærlig talt ikke at det gikk an å være så dum!

..da har du aldri jobbet med support..

-Kisp

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så sinnsykt bra program :lol:

Eneste dumme er at jeg hadde døra på Chieftec kabinettet lukket, så den klarte ikke å komme ut :lol:

Det er i såfall ikke første gang det å "komme ut av skapet" har vært noe problematisk, i alle fall etter det jeg har hørt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...