|SeVen| Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette komme ikke fra dette forumet. Men noe jeg opplevde ved å jobbe på teknisk support i et datafirma. En pensjonist hadde kjøpt en datamaskin hos elkjøp. Han ringte oss og sa han hadde et problem å melde fra om. "kaffeholderen" hans var ødelagt! Lo meg skakk da han fortalte at holderen ikke ville gå inn i kassa igjen fordi den var bøyd. Trodde 1. at det var en som kødda med oss og tok det ikke så veldig seriøst der og da, men skjønte fort at han mente alvor. hehe.... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette komme ikke fra dette forumet. Men noe jeg opplevde ved å jobbe på teknisk support i et datafirma. En pensjonist hadde kjøpt en datamaskin hos elkjøp. Han ringte oss og sa han hadde et problem å melde fra om. "kaffeholderen" hans var ødelagt! Lo meg skakk da han fortalte at holderen ikke ville gå inn i kassa igjen fordi den var bøyd. Trodde 1. at det var en som kødda med oss og tok det ikke så veldig seriøst der og da, men skjønte fort at han mente alvor. hehe.... Det er en vandrehistorie jeg har hørt før; en eller annen idiot som tror at CD-ROM spilleren er en kaffekoppholder ( :o ) og ringer til supporten for å klage. Jeg trodde ærlig talt ikke at det gikk an å være så dum! Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er en vandrehistorie jeg har hørt før; en eller annen idiot som tror at CD-ROM spilleren er en kaffekoppholder ( :o ) og ringer til supporten for å klage. Jeg trodde ærlig talt ikke at det gikk an å være så dum! ..da har du aldri jobbet med support.. -Kisp Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 For support: be kundene om å laste ned følgende patch: http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...cs/Cocacola.exe Merk: noen virusprogrammer gjenkjenner denne filen som et virus - ta det bare med ro, den er sjekket MANGE ganger. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 For support: be kundene om å laste ned følgende patch: http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...cs/Cocacola.exe Merk: noen virusprogrammer gjenkjenner denne filen som et virus - ta det bare med ro, den er sjekket MANGE ganger. Så sinnsykt bra program Eneste dumme er at jeg hadde døra på Chieftec kabinettet lukket, så den klarte ikke å komme ut Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Så sinnsykt bra program Eneste dumme er at jeg hadde døra på Chieftec kabinettet lukket, så den klarte ikke å komme ut Det er i såfall ikke første gang det å "komme ut av skapet" har vært noe problematisk, i alle fall etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 haha... hatte samme problem her... denne kommer til å bli driit fet å sende til andre over msn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå