NuB Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Jeg har fastlinje som har stått på siden jeg fikk den. Det jeg lurer på er hvordan modemet /ruteren virker. Det fulgte nemlig ikke med mye dokumentasjon, og jeg har ikke peiling på dette. Er det helt trygt å slå den av og på, f.eks om natten og f.eks nå som jeg må gjøre noen akkutte ommøbleringer? Uten at den begynner å autoloade og kødde seg når jeg kobler til strømmen igjen mener jeg? Den er altså ikke fast i veggen, og nå trenger jeg å flytte den til et annet rom. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 OK, jeg svarer meg selv (Har ikke tid til å vente på svar): Det går helt sikkert fint. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Likevel mystisk at det går så mye treigere etter at jeg har koblet til igjen... IT-speedometeret viser 560 kbps, hele tiden før har det vært 1950 inn- Hva i alle dager kan dette komme av? Håper virkelig dette er bare noe innkjøringsgreier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå