Gå til innhold

Bryllupsfotograf

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er riktige plassen å spørre på, men er litt rådvill nå.

Er på jakt etter en (eller to) dyktige fotografer til vårt bryllup om et år. Har veldig lyst på noen som følger oss hele dagen og har en dokumentarisk foto stil. Har selvfølgelig forelsket meg i Henrik Becheims stil, men han koster tross alt hele 25 000kr. Og det er for oss veldig mye penger. Vi må jo enda til betale for reise og opphold (kan jeg tenke meg), og da blir vel hele herligheten å koste rundt 35 000kr om ikke mer. Vi bor nemlig i Finnmark.

Uansett, det jeg er på jakt etter, er noen med lignende stil som Henrik. Selvfølgelig er ingen fotografer like, og kanskje noen til og med kan gi oss en enda større wow faktor.

Noen som har noen gode tips til dyktige folk(eller er en sådan selv)? Gjerne i Finnmark og omegn, men om det er en reisevillig fotograf går jo det bra, om ikke utgangsprisen er så uutholdelig dyr :)

Også et lite dumt spørsmål... Tror dere en fotograf ville synes det hadde vært gøy å ha vært med på scooter safari? Siden h*n først reiser hele veien opp, mener jeg. Og på den måten kanskje fått det noen tusen lapper billigere? Vet det er long shot, men er selv veldig interessert i foto og ønsker jo aller høyest at bildene skal bli bra, til tross for lunket budsjett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen gode tips til dyktige folk(eller er en sådan selv)? Gjerne i Finnmark og omegn, men om det er en reisevillig fotograf går jo det bra, om ikke utgangsprisen er så uutholdelig dyr :)

Tror dere en fotograf ville synes det hadde vært gøy å ha vært med på scooter safari?

Jeg kan gjerne fotografere for dere hvis jeg får en scootersafari, men jeg tror dere blir veldig skuffet over bildematerialet dere får tilbake, så sjekk referanser og ikke bare portefølje til eventuelle fotografer som kontakter dere så dere er sikker på at dere får er bra fotograf.

Lenke til kommentar

Jeg kan gjerne fotografere for dere hvis jeg får en scootersafari, men jeg tror dere blir veldig skuffet over bildematerialet dere får tilbake, så sjekk referanser og ikke bare portefølje til eventuelle fotografer som kontakter dere så dere er sikker på at dere får er bra fotograf.

Takk for svar :) åå, Nautica skulle ønske du var en skikkelig proff nå :ler: Da hadde jeg vært ferdig i min endeløse jakt. Skal definitivt sjekke referanser ja, takk for tips:)

Lenke til kommentar

Det er mange "fotografer" som har kjøpt seg et digitalt speilreflekskamera samt et redigeringsprogram og fikset seg en hjemmeside og sier de er profesjonelle bryllupsfotografer, men har ikke den kunnskapen som trenges for og ta gode bilder, noe som er synd i etterkant når festlighetene er ferdig.

Lenke til kommentar

Hvis det er stilen til Henrik Beckheim du er ute etter tror jeg du blir skuffet hvis du velger noen andre. Det er tross alt bilder som varer ganske lenge (resten av livet). Har råd til at det eneste som varer så lenge er annenrangs, eller er noe du er skuffet over?

Lenke til kommentar

Jeg har bilder som har blitt foretrukket foran en av landets bedre portrettfotografer, men jeg og sikkert mange andre vil ikke nødvendigvis kunne gi dere de bildene dere ønsker.

.

Høres kanskje litt teit ut men alle ser motivene på sin måte så skal du ha identiske bilder så er det mest sannsynligvis kun han som kan levere.

Ville begynt med å lete lokalt, de aller fleste fotografer har album på Facebook eller egne nettsider som gir en bra pekepinne på stil og kvalitet.

Håper dere finner en som gir dere resultatere dere er fornøyd med og lykke til på den store dagen !

Endret av fo2re
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...