tepe2 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Kjøpte iPhone 5s. Har litt problemer med den innebygde mailappen. Har to mailkontoer. Når jeg går inn i appen så oppdaterer den automatisk og laster ned mail slik den skal. Bak kontonavnene står det hvor mange nye mail. Men når jeg velger en av disse, så skjer det ingenting. Noen ganger på begge kontoene, noen ganger bare på den ene. Løsningen blir da å gå helt ut av appen og inn på nytt. Dette må jeg ofte gjenta flere ganger før jeg kan lese mail. Tenkte først at det kan være den ikke er ferdig å laste ned, men har ingenting med det å gjøre. Har testet ut dette med å vente leeeenge før jeg går inn igjen. Uten at det har innvirkning. Har nok heller ikke med touchskjermen å gjøre, fordi den (evt. begge) kontoen som ikke "fungerer" er i svakere skrift på kontonavnet enn den andre. Går jeg ut og inn av appen og skrifta har blitt "fet" vet jeg at jeg kan gå inn på den og lese mail. Hvordan er Gmail-appen? Har det noe for seg å bruke den istedetfor den innebygde? Jeg spør nå uavhengig av problemene jeg har. Lurer på hvilke forskjeller der er. Dette med mail er litt viktig for meg, derfor ønsker jeg ikke å teste ut flere forskjellige i tilfelle jeg roter til noe. Lenke til kommentar
42 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gmail-appen fungerer fint, men synes selv den er litt tungvint å bruke. Selv foretrekker jeg Android's standard mail-app. Du ødelegger nok ingenting ved å teste den ut Liker du den ikke er det bare å logge ut og avinstallere appen igjen. Bare pass på at du ikke velger noe á la "Synkroniser Google-kontakter" osv, dette kan bli slitsomt med mindre du vil ha det. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Skal teste den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå