Gå til innhold

Ny bærbar rundt 5000 kr

Anbefalte innlegg

Hei, det har seg sånn at jeg trenger en ny bærbar pc da den gamle tok kvelden. Jeg har ikke mye kunnskaper om data generelt og lagde meg bruker her for å få litt råd til best mulig PC.

Jeg har ikke så veldig stort budsjett, men det ligger på rundt 5000,-. Det jeg ser etter er en 15" som fungerer som en allrounder. PCen vil bli brukt til vanlig bruk som surfing, netflix, litt enkel spilling inniblant osv. Er et pluss viss pcen har et lavt støynivå.

Setter pris på alle tips og innspill til bærbar.

Fikk nyhetbrev fra Dustinhome og ser at de har tilbud på en pc som opprinlig kostet nesten 5000 kr, men som er satt ned til 3790

http://www.dustinhome.no/product/5010757050/sony-vaio-fit15e-ci3-1-9-4gb-500-15-5-w8/

Er denne noe å satse på?

Endret av tooj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony'en er en helt grei maskin, men hvis du ønsker å spille litt nyere spill vil jeg anbefale deg denne Asus'en http://www.dustinhome.no/product/5010759389/asus-k551lb-ci5-1-6-8gb-500-24-ssd-gt740m-15-6-w8/

Vet du hvordan sonyen er angående støy? Det går ikke i så mye nye tunge spill, da jeg har og spiller mest på ps3en. Er mere spill som civilization 5, minecraft o.l.

Endret av tooj
Lenke til kommentar

Vet du hvordan sonyen er angående støy? Det går ikke i så mye nye tunge spill, da jeg har og spiller mest på ps3en. Er mere spill som civilization 5, minecraft o.l.

Jeg kjenner ikke nøyaktig denne modellen, men generelt er Core i3 (U-modellene) av de siste generasjoner ganske kjølige. Civ5 vil muligens få viften til å gå relativt hyppig, da det er et ganske prosessorkrevende spill.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke nøyaktig denne modellen, men generelt er Core i3 (U-modellene) av de siste generasjoner ganske kjølige. Civ5 vil muligens få viften til å gå relativt hyppig, da det er et ganske prosessorkrevende spill.

Støy mens jeg spiller overlever jeg, men den gamle pc-en min overdøvet TVen når jeg koblet den opp med hdmi for å se netflix. Noe som var utrolig irriterende. 3790 er jo ikke store summen, så vurderer sterkt å gå for denne da det virker som en okei pc for prisen.

Endret av tooj
Lenke til kommentar

Det er en fin PC til prisen. Husk også at du har angrerett på netthandel. Trygt kjøp spør du meg.

pcen er nå utsolg eller utgått står det og ikke lenger tilgjengelig... jeg får ikke lønning før i morgen så hadde ikke mulighet til å kjøpe den før.. litt surt men men, igjen trenger jeg et tips, helst litt billigere enn asusen du linket til, den kostet nesten 6000 og jeg har ikke råd til en slik utgift akkurat nå, mellom 4-5000 er passe, du vet ikke tilfeldig vis om noen som har et knall tilbud eller kampanje på en bra pc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...