Sim11 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 hei, hvis jeg gjennoppretter pc'en min, mister jeg anti-virus programmene jeg har på pc'en?? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ja. Har du flere? Holder med ett! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jepp det gjør du... Han over her har også ett poeng. Trenger ikke noe mer enn ett program. Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg gjenoppretta pc'en... Da mista jeg Norton anti-virus programmet. Er det veldig bra program, eller er det ikke verdt å ha det? har hørt at de gjør pc'en mye tregere.... Stemmer det?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Det verste virusprogrammet som du kan komme borti mener jeg, og det vet jeg at mange andre på forumet mener også! Skaff deg MalwareBytes eller MSI. Har du windows 8 så trenger du i og grunn ikke virusprogram. Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Så du mener at det ikke er noe stort tap å tape Norton?? Jeg har også Windows 8, så er det mindre risiko for virus da?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 At du tapte norton vil jeg si var bra for deg! Hvem i all verden kjøper noe sånt lurer jeg på Når du har winsows 8 så slipper du å ha virusprogram også, så du trenger ikke å skaffe deg ett nytt ett, men hvis du velger å få deg ett nytt program så IKKE KJØP NORTON IGJEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå