N o r e n g Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Kjører 1920x1080. Driveren min optimaliserer innstillingene til spillene mine. Er det rett og slett en dårlig GPU som gjør at jeg får så dårlig FPS? Har litt vanskelig for å tro at min nye PC leverer dårlige FPS enn min 4,5 år gamle fra Multicom. Hva er egentlig forskjellen på f.eks. 750GT og 765GTX? Bør jeg levere inn igjen PCen min og gå for en med 765GTX? Mener du Geforce Experience? Det er ikke driveren. Om du derimot har satt driveren til maks bildekvalitet er det ikke rart du får 30 fps Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Står strømmodus på High Performance? Egentlig så er det greiest å bare kjøre game booster(http://www.razerzone.com/gamebooster) fordi den fikser det og mange andre ting. Har du prøvd med beta driver? Game booster er rent tull, det fikser ingenting og skrur av funksjoner du helst vil ha på. For en maskin fra 2008 og nyere burde effekten være minimal med mindre noe er grunnleggende galt. Kjøper spillet på Intel- eller Nvidia-gpuen? Enig i det, men det inneholder flere funksjoner enn "game boosting". Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Kjører 1920x1080. Driveren min optimaliserer innstillingene til spillene mine. Er det rett og slett en dårlig GPU som gjør at jeg får så dårlig FPS? Har litt vanskelig for å tro at min nye PC leverer dårlige FPS enn min 4,5 år gamle fra Multicom. Hva er egentlig forskjellen på f.eks. 750GT og 765GTX? Bør jeg levere inn igjen PCen min og gå for en med 765GTX? Hvis du høyreklikker på en spill skal du få et valg ala: velg grafikkprosessor. Da velger du 750GT. Du bør sette 750GT til standard i nvidia kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå