OHJohansen Skrevet 10. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2014 Her er vårt stalltips.Duell: OLED vs 4K (Ekstra) Lenke til kommentar
Populært innlegg Tan28 Skrevet 10. januar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. januar 2014 Hvem har det beste bildet? Hvem? HVEM?!?! 13 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2014 Er bare å vente, blir å skje masse på TV markedet de nermeste årene med oppløsninger og nye HDMI standarder for oppløsning og frekvens. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2014 OLED eller 4K ? ...det blir jo omtrent som å sammenligne epler og pærer. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 10. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2014 Sikkert en dagligdags problemstilling å ha 70.000,- i budsjett for en j-----a TV. Jeg venter og ser hva som skjer. Det er ikke noe hast med å absolutt ha det siste og det såkalte beste. Plasma`n fra Panasonic, som i sin tid var best i test i Lyd&Bilde holder da koken enda. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 4k på OLED? For 4k er ett format og OLED er en teknologi.. Noe i samme duren som 1080p på LED 1 Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 11. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 4K LCD vs 1080p OLED er vel en mer beskrivende tittel. Nå er jo 4K OLED annonsert også som er det jeg ønsker meg :-). Skal bare se om jeg får refinansiert boliglånet... 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 Hva er dette slags konstruert tullemotsetning? Vi vil selvsagt ha 4K OLED, ikke noe halvveis. 5 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Nå ble jeg egentlig fryktelig skuffet. Skulle vi endelig få en skikkelig test som sammenligner "kongene"...!?! Så var det altså bare en diskusjon som nesten hvem som helst kunne skrevet selv... Atpåtil som en "Ekstra"-artikkel... :-( 1 Lenke til kommentar
-SG-Harringen Skrevet 13. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2014 Ja takk, begge deler! If only I had the money. Lenke til kommentar
hrdalen Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Hmm har sett både den og andre 1080p oled på ifa messen, og de hadde superbt bilde intil det var raske bevegelser, der sleit Oled tv'ene gjevnt over, mens LCD taklet det brilliant.. Knakende bra ide, men den er ikke moden enda.. jeg har foreløpig en 3. generasjons plasma, som er så utklassert at jeg kan kjøpe en hvilken som helst annen tv og få bedre bilde.. Har sett 4k Oled, den slet ENORMT med raske bevegelser.. gudene vet hvorfor.. om pixelene virkelig kan skru seg av og på så raskt, vel det hjelper fint lite på bildet de viser når det er raske bevegelser.. Så har du 70 laken, kjøp en 4k tv og putt resten på bok, om 5 år når Oled virkelig er klar og foruftig priset.. da kan du kjøpe ny Oled tv og smile hele veien til banken.. for til slutt har du fått 2 tv'er til under 70 lapper.. my 2 cents.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Sikker på at bare ikke er mer påfallende at man får lav skarphet når det er bevegelse når skarpheten er så høy i utgangspunktet? AtW Lenke til kommentar
Opius11 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Sikkert en dagligdags problemstilling å ha 70.000,- i budsjett for en j-----a TV. Spot on Edit!: Nå har jeg ikke lest denne artikkelen (siden jeg ikker har Ekstra), men min personlige preferanse er helt klart prosjektør med 4K. Sony har et rimelig kult konsept på trappene. Endret 8. juli 2014 av Opius11 Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 OLED eller 4K? Jobber dere i elkjøp? Hvorfor sette opp et valg mellom en displayteknologi ELLER en gitt oppløsning? Kunne skjønt LED bakgrunnsbelyst (evt. sidebelyst) LCD panel vs OLED. Begge disse teknologiene kan jo ha panaler med både 2K og 4K oppløsning. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Når artikkelen ble skrevet så var vel dette ikke noe alternativ å få begge ting til 70K. Så dermed måtte man velge. Men nå derimot, har 4K og OLED kommet innenfor. Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 18. november 2015 Rapporter Del Skrevet 18. november 2015 Jeg gikk akkurat inn på et prøve abb. for en måned. Dette var en av de første artiklene jeg gikk inn på, men den er jo snart et år gammel, og omtrent verdiløs. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. november 2015 Rapporter Del Skrevet 18. november 2015 Meget interessant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå