VargAamo Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 AMDs kommende Mullins-prosessor er <em>liten</em>.Dette er en fullverdig stasjonær datamaskin Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Blir kanskje litt feil og kalle den for en stasjonær? 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hadde vært spennende å se prisen på denne. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Blir kanskje litt feil og kalle den for en stasjonær? Er mye press på å lage mini-PC'er til en rimelig pris, etter Raspberry Pi viste at det var et marked for slikt, mye mulig at dette er et resultat, (dog betydelig dyrere en bringebærpaien :-P ) Men jeg skulle gjerne hatt en slik til retrogamingboks, ved siden av prosjektoren min ;-) 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Datamaskin....ja.... Fullverdig...vel.... 4 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 <b>Dette er en fullverdig stasjonær datamaskin</b> Nei. 2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Dette er en fullverdig stasjonær datamaskin Nei. Det kommer jo helt ann på brukeren. For min mor som bruker nettbanken, oppdaterer kalenderen sin for jobben, sjekker en eller annen mail og for det meste spiller kabal så er dette en fullverdig stasjonær datamaskin. 1 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Et mer eller mindre sikkert kjøp for min del, så sant prisen blir fair! 1 Lenke til kommentar
hubar Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Regner med at bilde 2 viser en "DockPort", og da har man jo muligheter for både lyd, bilde, nettverk og USB tilkobling. 1 Lenke til kommentar
hubar Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Dette er en fullverdig stasjonær datamaskin Nei. Det kommer jo helt ann på brukeren. For min mor som bruker nettbanken, oppdaterer kalenderen sin for jobben, sjekker en eller annen mail og for det meste spiller kabal så er dette en fullverdig stasjonær datamaskin. Regner med at den er helt kurant for alle bortsett fra hardcore gamers. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Tja.. da kobler man til trådløst spilltastatur, trådløs OLED-skjerm, legger PC nær lampeledningen (induksjon for strøm) , laster inn Bf4 med Bluetooth og spiller i vei ! ! Edit: Og lampeledningen fikser internett også (når jeg tenker meg om). Endret 11. januar 2014 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå