Drelghund Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Hei, jeg lurte på hvor man får tak i en tv-fot? Har en eldre samsung tv, LE40C535F1Wtrenger ikke noe fancy, bare noe helt enkelt og billig den skal stå på. Den som originalt kom med kjøpet, er ikke til å finne!Hjertelig takk for raske svar. edit: jeg har sjekka rundt på nettet, men klarer ikke å finne helt det jeg ser etter. Endret 10. januar 2014 av Drelghund Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hei, det kan bli veldig vanskelig å finne. For å utvide søket ytterligere så finnes det universale tv-stands, men disse koster ofte mer Lenke til kommentar
Drelghund Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Ja, det var det som kom opp når jeg søkte på det, men faen, hvorfor skal det være så vanskelig å finne et lite stativ. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Eller så har vi ghetto-løsningen med bøker og gaffatape Lenke til kommentar
Drelghund Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Ja, hadde det vært opp til meg så hadde gaffateip fungert fint, men jeg prøver å få solgt den tven til en kompis som tydeligvis syntes at en fot var nødvendig. Men takker for svar Lenke til kommentar
Agarthian Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Et alternativ er jo å ta utgangspunkt i skruehullene for vegggfestet og mekke noe sjøl. En litt tung trekloss og et par fjøler eller noe av metall som kan tilpasses til basen og borres hull i. Lenke til kommentar
Drelghund Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 ja, blir vel noe hjemmelaget, mtp at det var så vanskelig å finne skikkelige deler. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Kan jo ta en kikk bak elkjøp og andre sånne, der de dumper gamle apparater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå