xclusive_danny Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hallo godtfolk! Valgets kval står mellom de to Mac Pro retina 15" modellene. Elkjøp kjører som dere kanskje vet kampanje på den "rimeligste" utgaven av 15" til 13490,-. Med studentrabatt får jeg toppmodellen til 19xxx ish. 6000 prisdifferanse er i mitt hode (per dags dato) ikke verdt 8gb mer ram, litt bedre prosessor og gt750m. Spørsmålen mitt er om 8gb ram, Intel Iris Pro og 250gb vil holde i tiden fremover? Vet allerede at 250gb flash vil bli for lite, men det kan løses med ekstern disk. Jeg er mer bekymret for ramen og det integrerte skjermkortet. Om jeg har forstått det riktig kan ikke ramen oppgraderes i.o.m at den er loddet fast? Hva skal jeg bruke macen til? Bilderedigering, jobb, film og spill (spiller ikke veldige krevende spill og jeg spyr hvis jeg ser en bluescreen til, så ikke anbefal windows pc ). Takk på forhånd! - Danny Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 I og med at du skel bruke maskinen din til spil så ville jeg ha gått for windows maskin. Mulig at du har hatt dårlige erfaringer med en windows maskin, men det betyr ikke at windows maskiner er dårlige. Finnes jo mye forskjellig vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå