Flaksfisk Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hei folkens! Jeg tenker å ta IKT-servicefag som privatist til våren. Så langt så har jeg funnet at jeg må melde meg opp til eksamen i de tre programmfagene + tverrfaglig eksamen. Nå har jeg kommet av telefonen med Privatistkontoret som var usikre på hele greia. De nevnte spesielt "Prosjekt til fordypning" og hva jeg hadde tenkt å gjøre med det. Det vet jeg ikke. På udir.no står det ikke noe om at privatister trenger det. Så jeg kommer til dere som har tatt IKT-servicefag som privatist eller har kjennskap til dette systemet. For å kunne bli lærling i IKT-servicefag, er det nok å ta eksamen i programmfagene + tverrfaglig eksamen. Eller må jeg også gjøre noe med prosjekt til fordypning? Det kan nevnes at jeg ikke har jobbpraksis, men jeg har gått 1 år på media og kommunikasjon og 2 år på studiespesialiserende, jeg har ikke IT1 som valgfag på studiespesialiserende. Jeg har prøvd rådgivere, men de virker like uvitende som meg. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg stderte dataelektronikkerfaget, endte som ikt service lærling, eneste kravet var at jeg tok ikt skriftlig eksamen. Men har ikke tatt fagbrev enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå