Sverre26 Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Har prøvd guiden på ubuntu sin side og skulle sette opp sånn at brukerne på pcen var brukerne på mail serveren men det virket ikke å logge inn siden jeg fikk feil passord hele tiden. Men jeg kunne ta telnet til mail serveren på port 25 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Har prøvd guiden på ubuntu sin side og skulle sette opp sånn at brukerne på pcen var brukerne på mail serveren men det virket ikke å logge inn siden jeg fikk feil passord hele tiden. Men jeg kunne ta telnet til mail serveren på port 25 Da har du gjort et eller annet feil med oppsett av autentisering. Selv foretrekker jeg virtuelle brukere på mailservere. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 hvor finner jeg en guide til å sette opp virtuelle brukere? Lenke til kommentar
pipati Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Sperrer din ISP trafikk til port 25? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 For 3. gang, sjekk ut Howtoforge. De har flere slike guider. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Sperrer din ISP trafikk til port 25?Tror ikke det Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 For 3. gang, sjekk ut Howtoforge. De har flere slike guider. kan du sende link til guiden som forteller hvordan man gjør det? har sett der men fant det ikke Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Har du besøkt siden? Det er så lett tilgjengelig at du burde finne det ganske kjapt. Til venstre på siden er det forskjellige kategorier du kan velge imellom, blant annet det du leter etter. Jeg vil ikke gi deg URL direkte, du må faktisk gjøre litt innsats selv. Det er sånn du lærer. "Learning by doing" som det heter. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Har besøkt siden og lest litt rundt der men fant ikke riktig Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Prøv å klikke på "Postfix" i venstre kolonne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå