Captain Kuijt Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Har prøvd å finne noen Norske nettbutikker som selger O-ringer, men finner ingen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånt i Norge? Lenke til kommentar
jonny Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Aner ikke hvor du får kjøpt slikt i Norge. Kan være Clas Ohlson har slikt (de har en del o-ringer, men det ser ikke veldig billig ut, og jeg vet ikke om de har i rett størrelse). Selv har jeg kjøpt fra wasdkeyboards.com, det kostet omtrent 150 kr inkl. frakt for et sett med o-ringer. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Hvor lang tid tok frakten da? Lenke til kommentar
Jeuhrn Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Trelleborg - [email protected] hør om du får kjøpe med dem. Endret 11. januar 2014 av Jeuhrn Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Det er O-ringer til tastatur jeg trenger, ikke til bad eller andre greier Lenke til kommentar
Jeuhrn Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Er det liksom noen som lager spesifikke O-ringer kun til tastaturer? Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Får håpe at det var sarkasme. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hvor lang tid tok frakten da? Husker ikke, men det gikk ganske raskt. Tipper det gikk omtrent en uke fra jeg bestilte til de lå i postkassa. 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Jaja, da bestiller jeg fra WASDKeyboards. Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 http://www.maxfps.no/keycaps/47d/cherry-mx-rubber-o-ring-switch-dampeners-125st 1 Lenke til kommentar
Nif Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Jeg kjøpte mine på e-bay fra tyskland pga leveringstid fra maxfps og WASDkeyboards. Tilnærmet lik kvalitet på ringene fra både maxfps og wasd og ebay. Linken til de jeg kjøpte er: http://www.ebay.com/itm/125-red-O-Ring-Dampeners-for-mechanical-cherry-MX-keyboards-40A-/171712910362? Demper lyden bemerkningsverdig og gjør at dama ikke får anfall når jeg skriver litt mer en tre ord Leveringstid går litt opp og ned, levering fra wasd kan ta rundt 1-2 uke ( lenger hvis du kjøper tastatur tar det ca 3 uker pga tollen som ikke alltid er så kjappe ) Maxfps leverer iløpet av et par dager, samme med ebay selgeren som er linket ovenfor. Håper dette kan være til nyttig informasjon til noen Endret 26. mars 2015 av Nif 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå