Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa vs Arsenal

atwater

Anbefalte innlegg

Skulle ønske Gnabry kunne utfordret mann litt. Stopper bare opp og sender ballen bakover.

Tror det har litt med å gjøre at det er unødvendig å gjøre det når man leder med 2 mål. Vi er der vi er for tida pga. at vi har vært ekstremt kyniske fremfor hvordan vi har vært andre sesonger. Syntes bare dette reflekterer modenheten til Gnabry for å være ærlig. Syntes han har vært solid i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg skjønner heller ikke hvordan du resonnerer til at jeg mener at Januzaj egentlig er dårligere enn han fremstår fordi han er United's "main man"? Jeg sa han er mer synlig fordi mer av angrepene deres går gjennom han enn de går gjennom Gnabry da vi har langt flere spillere som er i stand til å skape ting og vi spiller en versjon av "total football" hvor spillerene våre konstant vandrer inn i andre sine posisjoner og overtar ansvaret der.

Vi er enige her altså, kan hende vi misforstod hverandre i miksen. Det var det jeg refererte til da jeg skrev at man ikke kan forvente noe annet heller.

Mr. BS: Du har brukt opp bullshit-kvota di for min del til at jeg gidder å ta en prat, men du skjønner sikkert selv at det ikke er noen automatikk i å være god selv om man er den beste på et drittlag. Nå er det sånn at dét ikke er tilfellet her uansett, så da blir det litt fåfengt. Kos deg med match og Gnabry nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mr. BS: Du har brukt opp bullshit-kvota di for min del til at jeg gidder å ta en prat, men du skjønner sikkert selv at det ikke er noen automatikk i å være god selv om man er den beste på et drittlag. Nå er det sånn at dét ikke er tilfellet her uansett, så da blir det litt fåfengt. Kos deg med match og Gnabry nå.

Det var bare et spørsmål.

Lenke til kommentar

Jævla fitte dommer. Faen i helvette for en idiot

Vi hadde ballen leeeeenge etter situasjonen og kunne spilt ut selv. Hvorfor skal Villa gjøre det når vi ikke gjør det?

Dvs: Hvorfor skal dommeren blåse når vi ikke gjør tegn til å stoppe spillet selv.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Dommeren skal blåse når det er hodeskade, basta. Helt latterlig når han blør som faen og dommmeren dømmer videre

Greit nok, men da skal han jo også blåse med en gang. Vi kan ikke begynne å klage med en gang vi mister ballen når vi helt klart spilte videre.

Edit: Spillerene altså. Flere stykker som gikk bort til Benteke fordi han ikke spilte ut ballen.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Greit nok, men da skal han jo også blåse med en gang. Vi kan ikke begynne å klage med en gang vi mister ballen når vi helt klart spilte videre.

Klager ikke fordi de ikke spilte ut ballen.Villa gjorde ingen feil. Jeg klager over dommeren, fordi det er han som skal blåse av der. Verste er at han ser på Rosicky og ser han tar seg til hode OG BLØR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...