Dapper Chap Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gnabry er som sagt en tanks Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Kom hjem nå. Hva skjedde i situasjonen mellom Gnabry og Baker? Hvordan har første omgangen vært? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 0-2 pause. En av de bedre førsteomgangene jeg har sett av oss denne sesongen. Fremre 4 her fremdeles mye å gå på. Sett bortifra målet har Giroud vært på tur. Ozil og Cazorla gjør mye rart. Gnabry usynlig. Wilshere nok vår beste. Midtstopperparet glimrende som vanlig Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Kom hjem nå. Hva skjedde i situasjonen mellom Gnabry og Baker? Hvordan har første omgangen vært? Gnabry fyrte ballen mot mål og traff Baker i hodet. Første omgangen har vært komfortabel. Rundspiller AV til tider. Gjør av og til noen teite feil. Ozil og Wilshere våres beste. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Kom hjem nå. Hva skjedde i situasjonen mellom Gnabry og Baker? Hvordan har første omgangen vært? Gnabry skjøt ballen i fjeset til Baker. Sistnevnte får hjernerystelse. Vi har vært ganske gode. Kjører over midtbanen deres. Angrepsstyrken vår har vært OK, ikke noe mer. Forventer mer og vi får nok se mer ettersom vi nok får en del rom i andre omgang. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gnabry-vurdering etter 45: N/A. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gnabry-vurdering etter 45: N/A. Gnabry holder spillet tikkende sammen med Wilshere, Özil og Cazorla. Har vært ekstremt mye dypere mot Villa enn han var mot Tottenham, men de få gangene han har vært høyt i banen har han vært god. Er litt annerledes enn Januzaj hvor alt skal gå gjennom han fordi han er deres eneste trussel for tida. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Wilshere klart best så langt. Har generelt vært god i det siste. Godt å se at han endelig får vist hva han er god for. Også godt å se Giroud putte i sin andre kamp på rad. Håper han får litt selvtillit nå. Gnabry har vært ganske stille så langt mot et ekstremt defensivt Villa-lag, men forhåpentligvis får han vist seg frem i neste omgang når Villa må frem og angripe. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Gnabry fyrte ballen mot mål og traff Baker i hodet. Første omgangen har vært komfortabel. Rundspiller AV til tider. Gjør av og til noen teite feil. Ozil og Wilshere våres beste. Gnabry skjøt ballen i fjeset til Baker. Sistnevnte får hjernerystelse. Vi har vært ganske gode. Kjører over midtbanen deres. Angrepsstyrken vår har vært OK, ikke noe mer. Forventer mer og vi får nok se mer ettersom vi nok får en del rom i andre omgang. Hmm, betrygende. Håper vi kontrollerer inn andre og unngår skader. Endret 13. januar 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 5-5 i skudd og 1-2 i on target? Skulle ikke tro det... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gnabry holder spillet tikkende sammen med Wilshere, Özil og Cazorla. Har vært ekstremt mye dypere mot Villa enn han var mot Tottenham, men de få gangene han har vært høyt i banen har han vært god. Er litt annerledes enn Januzaj hvor alt skal gå gjennom han fordi han er deres eneste trussel for tida. Hvorfor dra Januzaj inn i dette? Gnabry har vært nesten usynlig de første 45. Ikke at man egentlig kan forvente noe annet, og det var ikke ment som noe "han er dårlig"-stikk heller, forøvrig. De gangene han har deltatt i spillet har han hatt noen gode pasninger, noen dårlige pasninger. Syns ikke "null vurderingsgrunnlag" er så feil oppsummering. Det betyr jo selvfølgelig ingenting. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hvorfor dra Januzaj inn i dette? Gnabry har vært nesten usynlig de første 45. Ikke at man egentlig kan forvente noe annet, og det var ikke ment som noe "han er dårlig"-stikk heller, forøvrig. De gangene han har deltatt i spillet har han hatt noen gode pasninger, noen dårlige pasninger. Syns ikke "null vurderingsgrunnlag" er så feil oppsummering. Det betyr jo selvfølgelig ingenting. Grunnen til at jeg dro inn Januzaj var nettopp fordi Gnabry sin rolle i laget er totalt annerledes enn Januzaj og at han derfor er mindre synlig og særlig i en kamp som dette. Ikke noe mer enn det niko. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Helt malplassert da, men ok. Gjør ikke akkurat Januzaj noe dårligere av at han er United beste spiller og viktigste spiller fremover. Gjør heller ikke Gnabry sine pasninger (som ikke har vært noe annet enn avrage hittil) noe bedre at "han har en annen rolle enn Januzaj". Merkelig. (Og ikke misforstå, eneste grunnen til at jeg gidder å bruke hele kampen på å følge med på Gnabry er fordi jeg også er overbevist om at han vil bli en kremspiller.) 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Og jeg skjønner heller ikke hvordan du resonnerer til at jeg mener at Januzaj egentlig er dårligere enn han fremstår fordi han er United's "main man"? Jeg sa han er mer synlig fordi mer av angrepene deres går gjennom han enn de går gjennom Gnabry da vi har langt flere spillere som er i stand til å skape ting og vi spiller en versjon av "total football" hvor spillerene våre konstant vandrer inn i andre sine posisjoner og overtar ansvaret der. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nå synes jeg dere er jævla hard mot Gnabry....Han viser er godt ansikt i denne kampen synes jeg! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Skulle ønske Gnabry kunne utfordret mann litt. Stopper bare opp og sender ballen bakover. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gjør ikke akkurat Januzaj noe dårligere av at han er United beste spiller og viktigste spiller fremover. Men blir man bra av å være den beste på et lag som ikke er bra? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ahh, Rosicky! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ut med Gnabry. Forglemmelig kamp av ham, dessverre. Mangler en del før han bør være med i diskusjonen om å starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå