Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa vs Arsenal

atwater

Anbefalte innlegg

mj06.pngVS 1p7w.png

Spilles på: Villa Park

Sendes på: TV2 Sport Premium 1 HD

Tidspunkt: Mandag 13 Januar kl 21.00

Forventet startoppstilling for Arsenal:

Polakk

Sagna - Mert - Kos - Monreal

Arteta - Rosicky

Wilshere - Özil - Cazorla

Giroud

Forventet startoppstilling for Aston Villa:

Guzan

Lowton - Vlaar - Baker - Luna

Bacuna - Westwood - Delph - Weimann

Agbonlahor - Benteke

Tipper det blir en lett match for Arsenal og stillingen ender 0-3

GOYG!!

Endret av Nyrili
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Polakk

Sagna - Mert - Kos - Monreal

Arteta - Rosicky

Wilshere - Özil - Cazorla

Giroud

Ingen kantspillere? Tipper enten Gnabry på ene siden eller Podolski på den andre. Er kritisk å få igang en kantspiller ordentlig. Noen må score målene og varte opp med assistene til Walcott. Perfekt øyeblikk for Poldi å få fart på Arsenalkarrieren. Kan bli utrolig viktig!

Lenke til kommentar

Ingen kantspillere? Tipper enten Gnabry på ene siden eller Podolski på den andre. Er kritisk å få igang en kantspiller ordentlig. Noen må score målene og varte opp med assistene til Walcott. Perfekt øyeblikk for Poldi å få fart på Arsenalkarrieren. Kan bli utrolig viktig!

This

Lenke til kommentar

Vi har ingen skikkelige kantspillere i troppen, med unntak av kanskje Gnabry... Jeg tror ikke Gnabry starter, og Podolski vil jeg ikke ha foran Santi og Jack uansett. Vi har spilt sånn nesten hele sesongen, så ser ikke det helt store oppstyret.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Vi har ingen skikkelige kantspillere i troppen, med unntak av kanskje Gnabry... Jeg tror ikke Gnabry starter, og Podolski vil jeg ikke ha foran Santi og Jack uansett. Vi har spilt sånn nesten hele sesongen, så ser ikke det helt store oppstyret.

Gnabry, Podolski og Ox. Der har du tre kantspillere. Har spilt sånn store deler av sesongen pga skader på Walcott, Podolski og Ox. Vet ikke med deg, men er ikke keen på resten av sesongen i vingløs formasjon. Funker ikke alltid like bra, mange kamper denne sesongen vi virkelig kunne trengt en som kan gi oss litt bredde. Får vi igang Podolski har vi en avslutter av høy klasse, noe vi virkelig trenger med Giroud som spiss.

Ser ikke noe stort oppstyr jeg heller.

Lenke til kommentar

De siste par gangene vi har ligget bra an i ligaen har vi fått en alvorlig skade på en av våre viktigste spillere og kollapset i januar/februar. Det er noen uker for tidlig enda, men typisk om det skjer nå mot Villa som rundspilte oss på Emirates og som har en Benteke som sikkert finner igjen formen sin mot oss. Det er så typisk

Lenke til kommentar

Hvordan føles det å tenke verst mulig utfall i hver eneste situasjon?

For det første er det utsagnet der bare fakta i ditt eget hode.

For det andre så er det ikke noe jeg tenker eller tror, men noe jeg har på følelsen basert på tidligere hendelser.

En smell betyr ikke nødvendigvis tap forøvrig. "Alle" forventer en enkel seier her og da er det typisk at vi kun får med oss 1 poeng f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...