PanzerLoco Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Heisann! Mista min 1 uke gammle S4 i bakken for første gang i går. Skjermen gikk helt svart, glasset er HELT heilt ikkje en skramme en gang. Skimmter så vidt enkelte pixler i høyre hjørne, så eg ser at alt virker som det skal, men skjermen er altså helt svart ellers... Har eg noke reklamasjonsrett på det her? Bør eg levere inn for reparasjon eller prøve å bestille ny skjerm og montere sjølv ved hjelp frå youtube? Håper på svar Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Reklamasjon/garanti dekker ikke selvforskyldte skader. Skjermer til Samsung er kostbare, må opp i rundt 1.000,- fra Kina. Samsung har visst en veldig god avtale så lenge telefonen er under 1år (som du jo er), da skifter de skjerm for rundt 1.200,- og du beholder garantien. Mener du må ta direkte kontakt med Samsung for å få den prisen. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Samsung linket til camera.no, der skal dei ha 1200 for å utføre jobben. Men 990 kr i frakt... Så er igrunn dyrere enn å gjøre det sjøl Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Prisen på frakt er 281kr. Det du har sett som koster 990kr er minstepris på mobilreperasjon. Så vidt jeg kan se koster bytte av skjerm på S4 1500kr. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Har ikke samsung noe avtale her med leveing på en godkjent "samsung" butikk? Garantimessig har du ingenting, siden du mistet den i bakken. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hvis glasset er helt fint så er det nok Panelet som ligger under glasset. Sjekk om du kan gjøre dette selv. Deler finner du på mytrendyphone Ellers så finnes det manualer på you tube til hvordan man gjør det, så det burde ikke være så ille vanskelig Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Som nevnt over, har Samsung avtale med Camera og Videoteknikk AS om bytte av skjermer på enkelte modeller. Dersom du har anledning til det kan du levere den hos Fotovideo i Oslo hvor de bytter den for deg. Tok under en time (200,- for ekspresservice) da jeg knuste min skjerm. Så vidt jeg vet forblir garantien intakt da også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå