Pinng Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) er det noen som streamer fra spillet? http://www.twitch.tv/mastertoma Anbefaler alle å se denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=I_qTqZaMkn8 Endret 10. januar 2014 av Pinng Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 hehe, dette spillet gav meg en spesiell "følelse" som jeg ikke har hatt med andre spill. No skal det sies at jeg aldri har prøvd noen survival spill før. Men bare å treffe en fyr i skogen som snakker til meg var større en den første gang jeg spilte et online MMO spill og skjønte at andre spillere var på samme skjermen min. Jeg ble robbet av en "snill" banditt som ville ha buksen min, men etter å ha sagt at eg døde snart av sult så gav han meg noe mat. Fantastisk! Glad eg har nVidia kort som tar opp alt via Shadowplay og eg kan lagre det som er verdt å ta opp i ettertid. For de som ikke vet hva Shadowplay er så recorder det skjermen min (og mic som jeg har valgt) i XX minutter tilbake i tid hele tiden uten å ta ressurser. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Anbefaler alle å se denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=I_qTqZaMkn8 Ha ha, vet nå ikke helt om det representerer hva jeg er ute etter av spillopplevelse men det oppsummerer vel en del av dagens MMO forholdsvis greit. Endret 11. januar 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Tr3vlax1 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Noen som har problemer med og komme inn på serveren? Prøver faktisk og komme inn men får bare (Connection Failed, Connection Fail) Lenke til kommentar
Tr3vlax1 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Noen som har problemer med og komme inn på serveren? Prøver faktisk og komme inn men får bare (Connection Failed, Connection Fail) Glemt det. glemte ta med porten i ip-adressa >< Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Hvor høyt kan man bygge ? EDIT: Hmm ganske høyt ser det ut som. Endret 11. januar 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Basse1 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Kjempe oppmøte dagen denne ble lagt ut, nådde nesten 50 brukere pålogget samtidig! Masse morsomme øyeblikk og overalt god stemning. 1 Lenke til kommentar
Basse1 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Venter egentlig på retaliation fra Bandidos gjengen, så kan bli morsomt i fremtiden. Lenke til kommentar
hallerakern Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Er serveren nede? Lenke til kommentar
nitelite666 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Neida, er oppe den, 47 online atm Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Kjøpte det i dette sekund, og joiner så snart det er lastet ned! Lenke til kommentar
hallerakern Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor har jeg mistet alt jeg hadde skaffet meg på serveren igår? :s Lenke til kommentar
Marsruben Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Virker ganske bias server, adminsa har kjempestore hus, fult kevlar og våpen. Spawner dere til dere selv eller?? Lenke til kommentar
Basse1 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Virker ganske bias server, adminsa har kjempestore hus, fult kevlar og våpen. Spawner dere til dere selv eller?? Absolutt ikke, det ville jo ødelagt hele gameplayet. Kevlar utstyr har vel de flest tilgang til, etter kanskje en times tid med spilling. Er dere flere folk sammen, kan dere klare mye mer enn det vi admins har klart på den tiden vi har spilt, må bare vite hva du gjør. Hvorfor har jeg mistet alt jeg hadde skaffet meg på serveren igår? :s Du har nok blitt drept i låpet av natten, når du logger av, ligger characteren din å sover der du logget av. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Finnes det noen venne-koder for å prøve dette spillet? Er ferdig med å betale fullpris for å finne ut om jeg vil spille et spill eller ei. Lenke til kommentar
Marsruben Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Noen på serveren som trenger noen teammates? Er ny og kan ganske lite... Lenke til kommentar
apeapeape Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Virker ganske bias server, adminsa har kjempestore hus, fult kevlar og våpen. Spawner dere til dere selv eller?? Ikke akkurat sjokkerende om de gjør det, de er ganske kjente hackers fra andre servere når de brukte 404 nicks. Hacks ble akkurat fikset og i forrige patch for noen dager siden, det var ikke lenger mulig å loote gjennom vegger eller gå gjennom låste dører. Rett etterpå starter 404 folka en server hvor de er admins på, de savnet nok å loote ting gratis gjennom vegger, så nå kan de heller spawne seg ting. Lenke til kommentar
Basse1 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Folk kan tro hva de vil selvsagt, men ingen av oss har noen gang brukt hacks, derimot ble vi hacket opp til flere ganger, som var hovedgrunnen til at vi startet en egen server i samarbeid med gamer.no. Slik at vi kunne lettere stoppe hackers på egenhånd. Lenke til kommentar
nitelite666 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Folk kan tro hva de vil selvsagt, men ingen av oss har noen gang brukt hacks, derimot ble vi hacket opp til flere ganger, som var hovedgrunnen til at vi startet en egen server i samarbeid med gamer.no. Slik at vi kunne lettere stoppe hackers på egenhånd. Stemmer det, vi prøver å skaffe et bra samfunn for norske spillere. Liker du det ikke, er det bare å gå en annen plass Grunnen til vi startet var at det ikke eksisterer noen aktive seriøse norske server, men nå gjør det! Det går også an å holde seg voksen nok til å ikke gå inn å spamme chatten. Endret 11. januar 2014 av nitelite666 Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg og dama kommer nok innom en gang i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå