Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle v Manchester City


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Newcastle spilte en veldig god kamp i dag. Startet slapt og ble enda slappere, før det tok seg opp noe voldsomt. Newcastle eide store deler av kampen fra 20-25 minutter og utover.

 

 

 

Uheldig i første, veldig heldig i andre. Forferdelig takling av Mbiwa.

Pardew beviser nok en gang ved hjelp av byttene sine at han ikke er noe å spare på. Jeg håper for hans del at Anita var skadet.

Lenke til kommentar

 

Reglen tas på skjønn da. Om han forstyrrer Hart så er det offside, noe det ser ut som skuddet gjør. Selv om regelen også kan tolkes slik at han ikke er involvert i spillet.

 

Enig med Thorstvedt at regelen er for lite spesifikk. Er vel det som er problemet her tenker jeg.

 

Enig med deg...

 

Tre spillere i offside, og det er klart at det påvirker keeper. Ikke lett å dømme, men det er fordi regelverket er for diffust.

 

Ellers noen utrolig stygge taklinger fra Newcastle.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Dømmingen gikk begge veier, men latterlig uttalelse av Pellegrini. Mike Jones har vist før at han ikke er en Premier League-dommer, senest i kampen mot Stoke. Dømte alle veier, og ga gult kort for "medlidenhet" og lot være å blåse straffe og rødt kort mot Shawcross for taklingen på Haidara i sluttminuttene. Fyren er evneveik som dommer.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det var en sånn stor feil av dommer å annulere det første målet her som flere av dere mener. Nei, Hart hadde ikke reddet skuddet uansett - men fyren måtte jo flytte seg unna ballbanen for ikke å bli truffet av skuddet. Langt i fra en så stor brøler som flere her inne vil ha det til. At Cabaye etc ikke ble utvist derimot, det kan man stille store spørsmåltegn ved.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...