Husetvethavet Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Junes best friend Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Synes du har fanget en fin følelse her....også bra s/h konvertering....likte det trange utsnittet, det kledde bildet. mvh Ulv Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Synes du har fanget en fin følelse her....også bra s/h konvertering....likte det trange utsnittet, det kledde bildet. mvh Ulv PS. Jeg glemte å tillegge at fingrene er en del utbrente fra knokene, men det er kun pirk :-) Lenke til kommentar
Husetvethavet Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Tusen takk for tilbakemelding Jeg hadde faktisk ikke lagt merke til knokene - var nok mest opptatt av at jeg hadde fått til å fjerne hesten som sto på høyre side og forstyrret .... På originalen er nemlig ikke knokene utbrent. Nå må jeg gå en runde til... PS er DEFINITIVT ikke min greie! Lenke til kommentar
Husetvethavet Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 - det har dukket opp en "glorie" rundt June på de andre bildet jeg lastet opp - lurer på om det skjer noe underveis... Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Fin stemning i dette bildet. God klonejobb med den lyse hesten også! Liker den Photoshoppa versjonen best, den originale er litt for grå, f.eks.i den hvite kjolen. En lokal demping av highlights på hånda hadde antagelig vært det beste. Lenke til kommentar
Husetvethavet Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Lokal demping.... Sukk! Det blir i neste episode. Så langt har jeg ikke kommet i PS enda. Men takk for tipset. (Jeg kommer nok dit en gang også!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg