Matryoshka Doll Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 hei, skal anskaffe meg et fult hjemmekino annlegg? er ny på dette område så trenger hjelp til å finne et komplett sett. men det må vere under 50.000 og minst 5,1 system. håper noen kan komme med forslag Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg har ingen peiling på dyrere anlegg, men for å hjelpe andre som kanskje hjelpe deg: Kom med noen preferanser. Skal høytalerene være små? har du stor stue? etc.. Eventuelt kan du sjekke ut tester på lydogbilde.no. Etter min erfaring er de rimelig bra. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Skal du bruke så mye penger burde du sette deg inn i ting selv føler jeg. Fint budsjett ihvertfall. Skal du ha med tv og evt prosjektor også eller? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 rommet, er 5m * 6m. prøver å sette meg inn i det, men vet ikke helt hva jeg trenger, hadde vert fint om noen hadde en utstyrsliste. prisen trenger overhode ikke å vere 50k, vil bare ha et hjemmekino anlegg som er bra. komponentene bør vere jamne, ikke slik at jeg har noen fryktelig bra og noen dårlige Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 noen som har noen oppsett? Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg har: Kef-e305 surround høytalere: http://www.soundgarden.no/kef-e305-5-1-hoyttalerpakke-hvit.html Sony STR-DN1040 reciever: http://www.lydogbilde.no/test/sony-str-dn1040 Stuen min er på litt over 20 kvadrat og dette anlegget er helt fantastisk Uten kabler koster disse rundt 14000,- Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 http://www.hifiklubben.no/Products/dali-zensor-1-zensor-5-vokal-sub-e-12f-hoyttalersystem-32452/ har sett på denne pakke, virker den bra? så et spm tv eller prosjektor? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Noen spørsmål: - Kommer du til å prioritere film eller musikk? eller er det ca. 50/50 fordeling? - Hva slags musikk hører du på? Har du noen preferanser på høyttalere du har hørt som du liker? - Hva slags størrelse kan du tillate deg at høyttalerne er? Store? Små? Kom gjerne med ca. dimensjoner. Mvh Faller Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 vil ha et allround anlegg, som passer til alt frå musikk, til ungene sin barne tv Lenke til kommentar
Faller Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 vil ha et allround anlegg, som passer til alt frå musikk, til ungene sin barne tv Du besvarer to av tre spørsmål jeg stilte "Hva slags størrelse kan du tillate deg at høyttalerne er? Store? Små? Kom gjerne med ca. dimensjoner." Mvh Faller Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 probleme er at jeg ikke vet noe, så vanskli å si hvilke dimensjoner, må nesten vite forskjellen på store og små høgtalere, lydnivå? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Når jeg skriver dimensjoner, så tenker jeg på den fysiske størrelsen du har plass til i stuen eller hvor de nå skal befinne seg i. Har du plass til for eksempel gulvstående fronthøyttalere? Eller må de stå på en stereobenk/hylle eller tilsvarende? Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå