Arodem Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 PopCap har laget en fin oppfølger til Peggle med noen mangler.Anmeldelse: Peggle 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Helt ufattelig latterlig at man bare kan laste ned på xbox one. Peggle er og vil alltid tilhøre touch mobiler Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Peggle kom først til Windows. Kom til iPod 2 måneder senere, to år senere til iOS og fire år senere til Android. Men hadde likt å hvertfall få det på PC. :/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Peggle kom først til Windows. Kom til iPod 2 måneder senere, to år senere til iOS og fire år senere til Android. Men hadde likt å hvertfall få det på PC. :/ Vet det... Men det passer best til smart phones enn det gjør på pc, det vet jeg fordi jeg har spilt peggle på både pc, iphone, gammel mobil med tastatur, ds, xbox 360 og ps3 og iphone versjonen var garrantert den mest behagelige og beste versjonen Endret 10. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Blir nok skaffet til min Xbox One. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Vet det... Men det passer best til smart phones enn det gjør på pc, det vet jeg fordi jeg har spilt peggle på både pc, iphone, gammel mobil med tastatur, ds, xbox 360 og ps3 og iphone versjonen var garrantert den mest behagelige og beste versjonen Ettersom du har spilt det på alle platformer så sitter du vel med fasiten. 3 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Peggle kom først til Windows. Kom til iPod 2 måneder senere, to år senere til iOS og fire år senere til Android. Men hadde likt å hvertfall få det på PC. :/ Vet det... Men det passer best til smart phones enn det gjør på pc, det vet jeg fordi jeg har spilt peggle på både pc, iphone, gammel mobil med tastatur, ds, xbox 360 og ps3 og iphone versjonen var garrantert den mest behagelige og beste versjonen Personlig foretrekker jeg pc versjonen, har dog bare prøvd pc og mobilversjonene, men kan se for meg at det er bedre på nettbrett kontra mobil pga. størrelsen. Endret 10. januar 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Sajamann Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Rart med anmeldelse av et spill som ikke blir tilgjenelig før høsten 2014 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ettersom du har spilt det på alle platformer så sitter du vel med fasiten. Tror ikke jeg har det, sikkert noen andre platformer jeg ikke har spilt peggle på men ja jeg syns iphone versjonen funket best, langt mer behagelig å holde en liten mobil og spille peggle enn å sitte forran pcen Personlig foretrekker jeg pc versjonen, har dog bare prøvd pc og mobilversjonene, men kan se for meg at det er bedre på nettbrett kontra mobil pga. størrelsen. Nettbrett er jo pc uten tastaturet så det blir vell det samme som pc? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Tror ikke jeg har det, sikkert noen andre platformer jeg ikke har spilt peggle på men ja jeg syns iphone versjonen funket best, langt mer behagelig å holde en liten mobil og spille peggle enn å sitte forran pcen Nettbrett er jo pc uten tastaturet så det blir vell det samme som pc? Vel, bortsett fra at jeg foretrekker å sikte med mus, så er det vel omtrent det samme ja, personlig liker jeg å ha stor skjerm, syns 4-5 tommer blir for lite til peggle. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Vel, bortsett fra at jeg foretrekker å sikte med mus, så er det vel omtrent det samme ja, personlig liker jeg å ha stor skjerm, syns 4-5 tommer blir for lite til peggle. ^^ Isåfall burde det komme til både pc og smart phones slik begge parter blir fornøyd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Gimme dat game to pc! Var hekta på Peggle, og Peggle Nights. Eneste "candy crush" aktige spillet jeg har spilt mere enn 2 minutter. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Isåfall burde det komme til både pc og smart phones slik begge parter blir fornøyd Indeed. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Indeed. Skjønner ikke hvorfor dem bestemte seg for å først bare gi det ut til xbox? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Skjønner ikke hvorfor dem bestemte seg for å først bare gi det ut til xbox? De har sikkert fått ett bra "tilbud" fra M$ uten at jeg har noen kilder som bekrefter/avkrefter det. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Håper dette kommer til andre platformer etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå