Skyttt Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har nettopp ankommet Mournhold for første gang. Har flydd litt rundt i byen uten mål og mening, bare for å bli kjent. Føler at jeg kjenner byen godt nok til å kunne begynne å spille seriøst nå... Noen som har forslag for hvor i byen jeg bør starte? Og finnes det noen form for Main Quest her? Lenke til kommentar
Hova Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 start som tyv i thieves guild. det er en bra måte å booste kisen din på i starten. stjel alt du ser og selg det for å fjerne bountyen på deg. Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hehe det var ikke det han spurte om tror jeg. Lenge siden jeg runna tribunal nå men tror muligens det er i tempelet at begynnelsen på mainquesten begynner. Snakk med folk i tempelet, jeg husker ikke hvem. Mvh Megamann Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du er i Mournhold, hvilket vil si at du har blitt angrepet av noen som kaller seg "The Dark Brotherhood". Hovedquesten vil gå sin gang så snart du har funnet "The Dark Brotherhood", og rapportert tilbake til en guard. Du skal ha fått opplyst at TDB befinner seg i Great Bazaar Sewers et sted. Start der. Du kan gå til "The Great Bazaar"-distriktet i Mournhold, og gå ned i kloakken derifra. Du vil møte på en gjeng med stygge goblins og andre undeads. Let litt rundt, og finn inngangen til Old Mournhold: Manor District. Der er hovedkvarteret til TDB. Fortsett innover, du møter på en hel haug med snikmordere der, til du finner Dandras Vules. Han vil ta frem ei Daedric Longbow, og skyte så fort han ser deg. Når du har drept han, vil du finne en brev som omhandler din død. Herifra er det ganske rett frem. OBS: Om du har Bloodmoon installert, vil du sannsynligvis treffe på en bug når du dreper Dandras Vules. Chat-menyen vil komme frem, og han vil si sine siste ord om og om igjen. Det nytter ikke å stoppe det. Du er nødt til å avslutte spillet, uten muligheter for lagring. Du kan forhindre dette ved å oppdatere Bloodmoon til siste versjon (Sjekk http://www.morrowind.com for patch). (Ja, Bloodmoon. Har du kun Tribunal vil du ikke støte på dette problemet.) Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Og hold deg unna "black dart" gjengen eller hva det var de het igjen! LEnge siden jeg har vært i mounrhold og spillt Morrowind og da! MEn tror at det var noen rimelige skumle folk nede i kloakken der en plass! Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja, de black dart gutta hadde en kjip poison.. Bortsett fra det er Tribunal ganske planke, i forhold til Morrowind.. Men det tar jo bra av etterhvert... 8) Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 "Black Dart" -gjengen er vond, ingen tvil om det. Selv om det er latterlig enkelt å fjerne de også. Sliter du med dem, anbefaler jeg deg å stikke en tur ned i kloakken fra Tempelet. Der finner du ei dame som snakker om disse gutta. Hun ber deg finne gjenferdet av mannen hennes som er drept av nettopp de kara der. Han gir deg et tips om hvordan du kan "avskaffe" Black Dart gjengen på en enkel måte. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Og åssen gjør man så det? Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 *SPOILER* Vet ikke om det funker uten å ha reddet spøkelset, men det var en fakkelholder i nærheten av inngangen deres som må aktiveres, da fylles hulen deres med vann og de fleste drukner.. om ikke alle. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Flotters! Prøver med en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå