Albert Andersson Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Gråhegre i morgensol ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 En vakker, elegant fugl du har foreviget her Albert! mvh Ulv Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 En vakker, elegant fugl du har foreviget her Albert! mvh Ulv Hei, Ulv. Takk for hyggelig kommentar ! Ja, hegrene virkelig elegante, enten de flyr eller vader i våtmarksområder. De bygger gjerne reder i høye trær, og det er nesten uforståelig hvordan de er i stand til det, med tanke på kroppsbygningen ... . Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hegre er en fugl som er veldig sky, men den er flott Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Hegre er en fugl som er veldig sky, men den er flott Albert. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Denne sky fuglen er ikke lett å få fanget på brikka på en noenlunde bra måte. Stilig bilde av en flott fugl! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Denne sky fuglen er ikke lett å få fanget på brikka på en noenlunde bra måte. Stilig bilde av en flott fugl! Hei, Jan Egil. Takk for hyggelig kommentar ! Ja, - hegrene er svært váre, og det ble mange bomturer før yngste sønnen og jeg lyktes å komme på akseptabel avstand. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei Albert ! Jeg bruker Jan Egils ord som passer godt til bilde " Noenlunde bra måte " Ja bare at prøve seg og bedre og bedre dag....bilde for bilde ;-) God h...elg Andersson ;-) Med hilsen Olsson ;-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Hei Albert ! Jeg bruker Jan Egils ord som passer godt til bilde " Noenlunde bra måte " Ja bare at prøve seg og bedre og bedre dag....bilde for bilde ;-) God h...elg Andersson ;-) Med hilsen Olsson ;-) Hei, Leif. Takk for hyggelig kommentar ! Ha en riktig God Helg ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg