Continum Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Noen som har forslag til spill der du må bygge deg oppover i systemet? Typ, du starter som gutten på gata og ender opp som fyren som tar de viktige avgjørelsene. Finnes det sånne type spill? Innenfor hvilken som helst sjanger. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Mafia 2? Har ikke spilt disse, men skal være i Godfather 1/2, og Mafia 1 også. Gudfaren spillene mener jeg skal være gode. Iallefall eneren. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Mafia 2 er et bra eksempel, samme med GTA 5, og kanskje Port Royale 2, Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Det meste build your up spill er vanligvis RPG! Kill monsters and level up Ellers så det GTA og MAFIA. Kan også anbefale Ceasar 3 hvis du liker å bygge byer. Ceasar 4 sugde syntes jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Fable 3 Lenke til kommentar
VanH Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Crusader Kings II. Spill som en greve og bli en hertug, og derfra konge og keiser. 2 Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Crusader Kings II. Spill som en greve og bli en hertug, og derfra konge og keiser. Utmerket svar! Kort forklart går spillet ut på å drive et middelalder dynasti med alt det medfører. Du kan velge mellom å starte som alt fra et lite hertugdømme (frittstående eller underlagt en konge) til kongen over Frankrike. Får du en datter må du kanskje gifte hun bort for å sikrere en allianse, myrde den yngste sønnen din for å unngå interne stridigheter etter din bortgang eller rydde opp i adel-rekkene når tittene går i arv til sønner med tanker som ikke passer inn i riket. Selvfølgelig kommer krig og erobring på toppen. Hvem har vell ikke lyst til å samme hele Skandinavia under seg? Spillet er i alle høyeste grad fortsatt i livet og mottar jevnlig oppdateringer og utvidelser. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Vil ikke si Mafia 2 er så godt eksempel egentlig. Føler alldri man klatrer noe særlig i hiarkiet, mulig man gjør det, men den følelsen fikk jeg aldri. Operation Flashpoint derimot er litt slik. Man starter som menig, i løpet av singel player, stiger man i gradene. Først er man nederst på rangstigen, så kan man gi komando til ett par karer til. Så har man styringa over en tropp, så flere tropper samtidig. Usikker på om de har videreført dette i ARMA spillene, da jeg ikke har spilt disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå