Hveding Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hei. En kompis av meg bruker OBS til streaming. Det jeg stusser litt over er at han har Max bitrate på 480 og buffer size på 350. Dette er jo ekstremt lavt, trodde ikke man kunne streame bra med dette. Når jeg stilte opp MaxBitrate til 3000 og Buffer Size til 1000, stopper streamen hans OFTE og begynner med loading før man får se igjen. Så da på han stream i min egen leilighet og han bor en annen plass..Men med de lave instillingene så går streamen hans smertefri.Merkelig.. Nå kan jeg EKSTREMT lite om dette, så derfor spør jeg dere Har lest og sett ekstremt mange guider til OBS og twitch streaming. Så og si alle, skal ikke si alle, men ihvertfall 25 guider som jeg har sett gjennom, så fåreslår alle disse 25 at man ALDRI burde ha verken Max birtate og buffer size under 1000 pga det kan ødelegge for folk som ser på streamen. De har anbefalt en minimum 3500 på Max bitrate og 1000 på Buffer size som det absolutt laveste man kan ha uten at det skal ødelegge for streamen. Jeg selv streamer med MaxBitrate på 5000 og Buffer size på 3000, har fått flere til å se på streamen over 5 min før og være sikker på at at er good.Å tilbake meldingene har vært at streamen min har god kvalitet og er lett å loade. Dette er da snakk om 10MB/s opplasnings hastighet. Mvh Pat. Endret 9. januar 2014 av Hveding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå