Gå til innhold

Hvordan kle seg på en fest?

Anbefalte innlegg

Litt pussig å bli beskyldt for å være på bærtur når jeg kun beskriver hvordan jeg selv opplevde videregående, sier det er hensiktsmessig å se an konteksten klesmessig, og at jeg sier jeg selv kler meg på den måten dere argumenterer for her. :p

oscrue10 er også inne på noe angående ytterpunkter. Det er jo liksom ikke som om man kun har valget mellom sk8r boi og blåruss. Hvis man i full alvor må spørre hva annet enn dette det går an å kle seg i, burde man vurdere å utvide horisontene noe. :p

Går an å bruke en ålreit skjorte uten genseren, det går an å bruke en fin genser uten skjorte. Men igjen, må se an folka. Hvis du møter opp i Lacoste og blazer til en fest der resten av folka kler seg hiphop, vil du fort blir veldig, veldig synlig, og ikke nødvendigvis på en positiv måte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genser eller skjorte. Det jeg gikk med på vgs.

Kun skjorte funker åpenbart, men det er jo ikke akkurat et helårsalternativ. Bare genser kan også funke, men uten skjorte under blir det fort litt kjedelig. Bruker det stort sett bare når jeg skal slække hjemme. Uansett så er både skjorte og gensere hverdagsplagg, at man ikke skal kunne bruke f. eks en ocbd og en crewneck sammen på VGS er helt latterlig

Lenke til kommentar

Kun skjorte funker åpenbart, men det er jo ikke akkurat et helårsalternativ. Bare genser kan også funke, men uten skjorte under blir det fort litt kjedelig. Bruker det stort sett bare når jeg skal slække hjemme. Uansett så er både skjorte og gensere hverdagsplagg, at man ikke skal kunne bruke f. eks en ocbd og en crewneck sammen på VGS er helt latterlig

Bare skjorte er et helårsalternativ, jeg går i bare skjorte hver uke hele året. Vanligvis med t-skjorte under, men i dag er det bare skjorte.
Lenke til kommentar

Mørke jeans, fin genser eller langarmet skjorte, svarte sokker uten mønster, fine/reine sko (men ikke lakksko eller finsko) en vinterjakke om nødvendig og litt voks i håret, ikke sleik men løft sveisen litt. Ikke vær så opptatt av utseende heller, folk tenker som oftest mer på seg selv enn andres utseende, det viktigste er at du har det gøy der og oppfører deg (ikke sleng bena på bordet, ingen liker det) ellers litt godlukt men ikke tøm flasken. Ha det gøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...