sector Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 må en være 18 år for å eie mobilabonnement? Tenkte jeg skulle bytte abonnementet til samboerens datter på snart 15 år, over til henne, slik at hun kommer opp når noen søker etter nummeret hennes. Men det kan virke som Tele2 ikke vil godta at en er under 18 år. Noen som vet om dette stemmer? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 må en være 18 år for å eie mobilabonnement? Ja. Men kan jo sette datteren som bruker. 4 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Juridisk eier er ansvarlig for abonnementet, og må være myndig ettersom de fleste slike abonnementer er etterbetalte, og man kan ikke sette umyndige personer i gjeld. Ellers se svaret fra Mr D 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Så hennes navn som bruker, og mitt navn som eier er mulig, høres greit ut. Kommer rekningen i mitt navn eller hennes? Lenke til kommentar
sacern Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Juridisk eier må være over 18 år, som nevnt tidligere. Noen selskap tilbyr imidlertid å angi både egen "betaler" og "bruker" av abonnementet. Man skal imidlertid være klar over at juridisk eier er ansvarlig hvis "betaler" ikke gjør opp for seg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå