Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp! Tastatur taster virker ikke.

Anbefalte innlegg

Har et STORT problem.

Her om dagen sluttet noen av tastene mine å fungere..Ctrl-windows knappen og Alt.. De vil rett og slett ikke reagere.
Når jeg restarter pc'en vil ingen knapper fungere untatt (e) men det blir til en (€). pluss noen tall som blir til {[]}... Hvis jeg da restarter igjen og trykker vilt på tastaturet fungerer det plutselig igjen. Alt unntatt Ctrl-windows knappen og Alt.

Er det noen som har noe peiling på dette.. er desperat! Har prøvd systemgjennoppretting fra flere dager tilbake men det vil ikke fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stasjonær, har prøvd to forskjellige tastaturer. Samme feilen..

Bærbar eller stasjonær? Prøvd å bytte tastatur, sølt noe i tastaturet?

Stasjonær, har prøvd to forskjellige tastaturer. Samme feilen..

Endret av andreupsahl
Lenke til kommentar

Har et STORT problem.

Her om dagen sluttet noen av tastene mine å fungere..Ctrl-windows knappen og Alt.. De vil rett og slett ikke reagere.

Når jeg restarter pc'en vil ingen knapper fungere untatt (e) men det blir til en (€). pluss noen tall som blir til {[]}... Hvis jeg da restarter igjen og trykker vilt på tastaturet fungerer det plutselig igjen. Alt unntatt Ctrl-windows knappen og Alt.

Er det noen som har noe peiling på dette.. er desperat! Har prøvd systemgjennoppretting fra flere dager tilbake men det vil ikke fungere.

http://blogs.msdn.com/b/kvosters/archive/2013/02/19/quick-fix-windows-8-keyboard-stopped-working.aspx

So when you are in the situation of your keyboard no longer working in Windows 8, press a key for a long time and see if it comes up. If it does, that it is probably the filter keys. To go to the settings, press windows key for a long time (filter keys is on) till you get the metro menu if you aren't there yet, press f for a long time, press i for a long time... (you get what the other actions are...) until you have put in Filter Keys in your search window. Click on Settings, Ignore Repeated Key Strokes using Filter Keys and untick Turn on Filter Keys

Googlet: windows 8 keyboard failure

Se om dette hjelper.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...