darkraven01 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hei. Har oppgradert PCen og lurer på hva det som ble til overs er verdt Crossair IV Formula AM3 og AMD Phenom II 965BE Det kostet til sammen 3195,- i februar for 3 år siden (i 2011) Hvis jeg putter på et fungerende skjermkort tror dere at jeg vil kunne få 1000 kr?? Lenke til kommentar
wassup Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ikke urimelig, men hva betyr egentlig "et fungerende skjermkort"? Lenke til kommentar
darkraven01 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Ikke urimelig, men hva betyr egentlig "et fungerende skjermkort"? Tenkte bare å sette på et skjermkort så det er mulig å bruke den, litt sånn som intels inne bygde skjermkort i cpuene. Det er jo ikke akkurat den sterkeste cpuen i dag (den jeg har)), men den er jo mer en god nok til film, kontorarbeid og enkle spill med et n210 skjermkort fra nvidia for eksempel Endret 10. januar 2014 av gjest01 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 800 kroner tipper jeg, men man skal heller ikke se bort ifra at man kan ende opp med en tusen lapp også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå